اخبار تکنولوژی

فروش خیره کننده سری Mate 60 هوآوی

از زمان عرضه گوشی‌های هوشمند سری Mate 60 هوآوی، بارها در مورد فروش عالی آن‌ها شنیده‌ایم. داده‌های جدید این را تایید کرده و نشان می‌دهد هوآوی توانسته به موفقیتی دست یابد.

مشخص شد که هواوی تاکنون موفق به فروش ۳۰ میلیون دستگاه شده و این در حالی است که این سری تنها چهار ماه پیش وارد بازار شده است. این سطح از فروش معمولا حتی برای پرچمداران سامسونگ هم دست نیافتنی است که بسیار جالب به نظر می‌رسد.

به خصوص با توجه به اینکه سری Mate 60 مبتنی بر یک چیپ ضعیف‌تر و با کارآیی کمتر هستند. همچنین دستگاه‌ها خدمات گوگل را ندارند، اما از آنجایی که عمدتا در چین به فروش می‌رسند، این مشکلی ندارد. اما Kirin 9000s از ۵G پشتیبانی می‌کند، چیزی که پرچمداران هواوی بر پایه چیپست اسنپدراگون نمی‌توانستند به آن ببالند.

سری Mate 60 هوآوی با فروش عالی

هوآوی سابقه طولانی در تولید گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارد. این شرکت در سال ۲۰۲۳ جزو ۵ برند برتر تولید کننده گوشی در جهان بود. این شرکت بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی در جهان است و در زمینه تولید تجهیزات شبکه مانند روترها و سوئیچ‌ها تخصص دارد.

این برند پیشتر وارد بازار لپ‌تاپ‌ها شده و با ارائه محصولات با کیفیت و نوآورانه، به سرعت در حال رقابت با برندهای شناخته شده در این زمینه است. هوآوی تبلت‌های متنوعی با سیستم عامل اندروید و هارمونی ارائه می‌دهد که به دلیل کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب، مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند.

هوآوی در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی نیز فعال است و محصولات خود را با رابط کاربری جذاب و امکانات متنوع به بازار عرضه می‌کند. هوآوی طیف وسیعی از محصولات IoT مانند روترهای وای‌فای، اسپیکرهای هوشمند و دوربین‌های مداربسته را نیز ارائه می‌دهد. هوآوی در زمینه هوش مصنوعی نیز سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام داده و در حال توسعه فناوری‌های جدید در این حوزه است.

هوآوی علیرغم چالش‌های موجود، به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های فناوری در جهان شناخته می‌شود و انتظار می‌رود در آینده نیز شاهد رشد و توسعه این شرکت باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا