اخبار تکنولوژی

فروش خیره کننده گوشی Razr 40 Ultra تنها در یک هفته

براساس گزارش تازه انتشاریافته، فروش گوشی Razr 40 Ultra موتورولا در هفته اول از ۱۰ هزار دستگاه عبور کرده است. طراحی زیبا و مشخصات کلیدی قابل توجه موجب شدند تا موتورولا فروش جذابی کسب کند.

شرکت موتورولا پیشتر از محصول تاشو خود به نام ریزر ۴۰ اولترا رونمایی کرد. دستگاهی که به صورت عمودی باز و بسته شده و یک پرچمدار جذاب از زیربرند لنوو است.

ریزر ۴۰ اولترا به نمایشگر داخلی ۶.۹ اینچی LTPO AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی مجهز شده که پوشش گوریلاگلس ویکتوس هم برای محافظت بیشتر دارد. این صفحه نمایش از HDR10+ پشتیبانی کرده و شدت روشنایی آن به ۱۴۰۰ نیت می‌رسد.

در بخش صفحه نمایش بیرونی یک پنل امولد ۳.۶ اینچی ۱۰۶۶ پیکسلی تعبیه شده که تراکم ۴۱۳ppi داشته و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی ارائه می‌دهد. در سوی دیگر باید به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی و برخی دیگر اشاره کرد.

محصول جدید موتورولا در بالاترین نسخه ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته و نسخه پایه ۸۵۰ دلار است. گزینه رنگی آن مشکی، قرمز و آبی خواهد بود و بزودی عرضه خواهد شد.

گوشی Razr 40 Ultra و فروش خیره کننده

 گوشی Razr 40 Ultra

در اخباری دیگر موتورولا یک گوشی هوشمند دیگر از سری Edge 40 را معرفی کرد که موتورولا Edge 40 بوده و از پردازنده مدیاتک قدرت می‌گیرد تا عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

این گوشی هوشمند دارای بدنه‌ای با ابعاد ۱۵۸.۴ در۷۲ در۷.۶ میلی‌متر است و در برابر آب با استاندارد IP68 مقاومت دارد. وزن دستگاه ۱۶۷ گرم یا ۱۷۱ گرم محسوب شده و فریم از نوع آلومینیوم است، در حالی که قاب عقب از پلاستیک ساخته شده، اما نسخه‌هایی با روکش چرم و چرم مصنوعی وجود دارد.

موتورولا اج ۴۰ دارای صفحه نمایش P-OLED با وضوح FHD+ است. این پنل از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، HDR10+ پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن تا ۱۲۰۰ نیت می‌رود. سایز صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچ بوده و دارای اسکنر اثر انگشت داخلی و حفره‌ای برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا