اخبار تکنولوژی

فروش ساعت هوآوی Children Watch 5 Pro آغاز شد

شرکت چینی هواوی امروز فروش ساعت هوآوی Children Watch 5 Pro را در چین به طور رسمی آغاز کرد. این ساعت هوشمند اولین ساعتی است که در صنعت «گواهینامه حفاظت از ایمنی کودکان» را از مرکز گواهی کیفیت چین دریافت می‌کند که ایمنی کودکان را تضمین می‌کند و به والدین اجازه می‌دهد تا محل نگهداری آنها را پیگیری کنند.

این ساعت دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند موقعیت‌یابی آفلاین ۲.۰، عایق رطوبتی درجه شنا ۲۰ متری و قابلیت‌های موقعیت‌یابی کف است که ردیابی دقیق مکان را حتی بدون اتصال به شبکه تا ۵ روز تضمین می‌کند. همچنین محافظت در برابر اعتیاد، دوربین دوگانه HD برای تماس‌های ویدیویی روان، اسکن کد برای پرداخت‌های موبایلی، فیلتر محتوا، و لرزش برای افزودن ویژگی‌های دوستان ارائه می‌دهد.

این دستگاه با پشتیبانی از شماره‌گیری کلمه و برنامه‌های کاربردی غنی ارائه می‌شود و توسط یک باتری ۸۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی می‌شود که از ویژگی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این ساعت در دو رنگ آبی کریستال یخی و پودر کریستال یخی عرضه می‌شود. قیمت آن ۱۱۹۸ یوان است و برای خرید از طریق Huawei Mall، فروشگاه‌های مجاز تجارت الکترونیک و فروشگاه هوآوی Experience در دسترس است.

هوآوی Children Watch 5 Pro از راه رسید

 در دیگر خبرها لپ تاپ MateBook X Pro 2024 یکی از محصولات جدیدی است که در تاریخ ۷ می توسط هواوی برای بازار جهانی عرضه شد. این لپ‌تاپ با کارایی بالا و ممتاز از پردازنده‌های اینتل Meteor Lake پشتیبانی می‌کند و در برخی بازارهای منتخب خارج از چین در دسترس خواهد بود.

هوآوی MateBook X Pro 2024 دارای صفحه نمایش OLED با قابلیت لمس ۳.۲K و طراحی کلی شیک است. اوایل سال جاری در چین عرضه شد و به عنوان جایگزین ارزان‌تری برای مک بوک ایر اپل به بازار رسید. با این حال، لیست ویژگی‌های این مدل به یک لپ تاپ رده بالا اشاره می‌کند که احتمالاً مک بوک ایر را از چندین جنبه تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۴.۲ اینچی با قابلیت لمس با پنل OLED با حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. حداکثر روشنایی آن ۱۰۰۰ نیت و دلتا E > 0.1 است. هوآوی MateBook X Pro 2024 کمتر از ۱ کیلوگرم (در واقع ۹۸۰ گرم) وزن دارد و در سه رنگ مشکی، سفید و آبی موراندی عرضه می‌شود. این مدل یک شاسی یکپارچه با فرز CNC مانند مک بوک ایر دارد.

معماری داخلی از طراحی PCB سه بخش استفاده می‌کند که فضای بیشتری را برای اجزای اصلی و فن‌های خنک کننده آزاد می‌کند. فن‌ها برای ارائه ۲۲ درصد جریان هوا بیشتر و کاهش نویز در مقایسه با محصولات نسل قبلی بهبود یافته‌اند. پردازنده اینتل Meteor Lake یکی دیگر از نکات مهم لپ تاپ جدید است.

اینها عبارتند از اینتل Core Ultra 9 185H و اینتل Core Ultra 7 155H. این مدل همچنین دارای Intel Arc iGPU است و می‌توان آن را طوری پیکربندی کرد که تا ۳۲ گیگابایت حافظه و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا