اخبار

قابلیت جدید آفیس برای iOS

قابلیت جدید آفیس برای iOS

موبایل ویو (Mobile View) ویژگی جدیدی است که کاربران iOS در زمان استفاده از نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس به‌خصوص آفیس ورد از آن نفع می‌برند. بااین‌وجود به‌تازگی توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که  در طی ماه جاری ویژگی‌ها و بهبود یابی های جدیدی به پکیج آفیس بر روی iOS افزوده خواهد شد.
نکته مهم درزمینهٔ این به‌روزرسانی این است که موبایل ویو برای تنظیم مدرکی با صفحه‌نمایش آیپد ساخته‌شده است بنابراین زمانی که سایز یک مدرک با اندازه صفحه‌نمایش شما همخوانی نداشته باشد دیگر نیازی به زوم کردن و بزرگ‌نمایی نخواهید داشت. نرم‌افزار آفیس ورد نیز قابیلت های جدیدی را به نام Learning Tools دریافت خواهد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه پیام‌دهی، عرض ستون و رنگ صفحه را تغییر دهند. البته باید به یادداشت که استفاده از این ویژگی به داشتن اشتراک در آفیس ۳۶۵ نیازمند خواهد بود
علاوه بر این، تنظیمات دسترسی جدیدی نیز در ورد، اکسل و پاور پویت اعمال‌شده است که از میان آن‌ها می‌توان به گزینه‌ای برای استفاده متن بزرگ برای مدارک، برگه‌ها و ارائه یادکرد که کار با آن‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. درنهایت، به روز رسانی های نرم‌افزار آفیس یادشده به کاربران iOS 11 اجازه می‌دهد که مدارک را با روش درگ اند دراپ میان نرم‌افزارها جابه‌جا کنند. همچنین این کاربران می‌تواند در میان محتواها حرکت کرده و تصاویر و دیگر اشیا را با روش درگ اند دراپ به  نرم‌افزارهای دیگر کپی کنند.
تمامی این ویژگی‌های جدید که در بالا ذکر شد در اینسایدرهای نرم‌افزار آفیس در دسترس هستند اما اگر شما هم‌اکنون جزو افرادی  نیستید که به نسخه بتای این نرم‌افزارها دسترسی دارند، باید برای دسترسی به این ویژگی‌ها اندکی بیشتر از سایر کاربران صبر کنید. با این وجود مقامات اظهار داشته اند که این ویژپی به زودی سراسری خواهد شد و کاربران در سراسر کشورهای جهان به آن دسترسی خواهند داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا