اخبار تکنولوژی

قیمت سری گلکسی تب اس ۱۰ فاش شد

به معرفی تبلت پرچمدار نسل بعدی سامسونگ، سری گلکسی تب اس ۱۰ نزدیک می‌شویم. در حالی که سامسونگ هنوز چیزهای زیادی را فاش نکرده، افشاگری‌ها به آرامی به ما نگاهی اجمالی به انتظارات می‌دهند. امروز، افشای جدید توسط Svztechinfo قیمت تمام مدل‌های سری Galaxy Tab S10 را روشن کرده است.

هر دو تب اس ۱۰ پلاس و تب اس ۱۰ اولترا در دو پیکربندی حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس خواهند بود. Ultra در یک گزینه سطح بالاتر با فضای ذخیره سازی بزرگ ۱ ترابایت عرضه خواهد شد. از نظر رنگ، به نظر می‌رسد که یک رابطه کلاسیک با خاکستری و نقره‌ای تنها انتخاب هستند. حالا بیایید در مورد اعداد صحبت کنیم. این افشا قیمت را در قیمت گذاری سوئیس (CHF) نشان می‌دهد که ما برای مرجع آسان‌تر آن را به یورو (EUR) و روپیه هند (INR) تقریبی تبدیل کرده‌ایم.

سری گلکسی تب اس ۱۰ در نزدیکی

 قیمت سری گلکسی تب اس 10 فاش شد

همانطور که از یک سری پرچمدار انتظار می‌رود، سری تب اس ۱۰ ارزان نیست. قیمت اولیه Tab S10+ مدل وای فای با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به راحتی بالاتر از مرز ۱۰۰۰ یورو است و آن را در قلمرو تبلت پرچمدار قرار می‌دهد. Tab S10 Ultra از این هم فراتر می رود و نسخه ۱ ترابایتی آن به قیمتی رسیده است که می‌تواند حتی متعهدترین کاربران قدرتمند را نیز با مشکل مواجه سازد.

  • گلکسی تب اس ۱۰ پلاس نسخه وای فای/ رم ۱۲ گیگ-حافظه ۲۵۶ گیگ با قیمت ۱۲۶۰ یورو
  • گلکسی تب اس ۱۰ پلاس نسخه وای فای/ رم ۱۲ گیگ-حافظه ۵۱۲ گیگ با قیمت ۱۳۹۰ یورو
  • گلکسی تب اس ۱۰ پلاس نسخه ۵G/ رم ۱۲ گیگ-حافظه ۵۱۲ گیگ با قیمت ۱۴۱۰ یورو
  • گلکسی تب اس ۱۰ پلاس نسخه ۵G/ رم ۱۲ گیگ-حافظه ۵۱۲ گیگ با قیمت ۱۵۱۷ یورو
  • گلکسی تب اس ۱۰ اولترا نسخه وای فای / رم ۱۲ گیگ-حافظه ۲۵۶ گیگ با قیمت ۱۴۹۶ یورو
  • گلکسی تب اس ۱۰ اولترا نسخه وای فای / رم ۱۲ گیگ-حافظه ۵۱۲ گیگ با قیمت ۱۶۲۴ یورو
  • گلکسی تب اس ۱۰ اولترا نسخه وای فای / رم ۱۶ گیگ-حافظه یک ترابایت با قیمت ۱۹۵۶ یورو
  • گلکسی تب اس ۱۰ اولترا نسخه ۵G / رم ۱۲ گیگ-حافظه ۲۵۶ گیگ با قیمت ۱۶۵۷ یورو
  • گلکسی تب اس ۱۰ اولترا نسخه ۵G / رم ۱۲ گیگ-حافظه ۵۱۲ گیگ با قیمت ۱۷۸۵ یورو
  • گلکسی تب اس ۱۰ اولترا نسخه ۵G / رم ۱۶ گیگ-حافظه ۱ ترابایت با قیمت ۲۱۱۶ یورو

در دیگر خبرها پس از معرفی سری پردازنده‌های Core Ultra 200V اینتل، سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بوده که رایانه‌ای را با چنین چیپ معرفی کرد و دارای این چیپ‌ست‌های پیشرفته باشد. گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ به تازگی معرفی شده که Copilot+ را با Galaxy AI ترکیب می‌کند.

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ سامسونگ، نوت بوک پریمیومی این برند است که برخی از مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر را ارائه می‌دهد. دارای طراحی باریک و سبک با بدنه فلزی است. ضخامت آن فقط ۱۲.۸ میلیمتر و وزن آن ۱.۶۹ کیلوگرم است. در جلو، این نوت بوک دارای یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن WQXGA+ (2880 x 1800) است. این پنل ۵۰۰ نیت حداکثر روشنایی، ۱۲۰ درصد طیف رنگی DCI P3، فناوری Vision Booster و نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ به پردازنده‌های Core Ultra اینتل (سری ۲) و گرافیک Intel ARC، همراه با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD مجهز شد. این سخت افزار تا ۴۷ ترافلاپس NPU را با ۱۷ درصد بهبود در گرافیک نوید می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا