اخبار

قیمت گذاری آنلاین گوشی دست دوم و نو

حتما برای شما هم پیش آمده است تا در هنگام  خرید و یا فروش گوشی کارکرده نسبت به قیمت آن دچار شک شده باشید.

  • آیا قیمت گوشی موبایل کارکرده درست است؟
  • آیا گوشی موبایل کارکرده را با قیمت مناسب خریداری میکنیم؟
  • آیا گوشی موبایل کارکرده و یا دست دوم با این قیمت ارزش خرید دارد؟
  • گوشی موبایل کارکرده خود را چند قیمت گذاری کنم تا بفروش برسد؟

جواب به این سوالات و صد ها سوال دیگر که هنگام خرید و یا فروش گوشی موبایل ممکن است برایتان مطرح شود، استفاده از موتور تخمین قیمت گوشی کارکرده iFixit  میباشد.شما به کمک این سیستم میتوانید گوشی کارکرده خود را در کمتر از یک دقیقه قیمت گذاری کنید و با خیال راحت نسبت به فروش  و یا خرید آن اقدام نمایید.

تخمین قیمت گوشی های کارکرده

 

همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم، قیمت گذاری گوشی کارکرده کار چندان آسانی نیست، از این رو iFixit با راه اندازی این سرویس به کاربرانی که قصد قیمت گذاری بر روی گوشی های خود را دارند کمک میکند تا به سادگی و بر اساس قیمت روز گوشی موبایل و وضعیت سلامت گوشی موبایل،دستگاه خود را ارزش گذاری کنند.
برای استفاده از این سرویس کافیست تا به نشانی اینترنتی https://ifixit.ir/mobile-price-estimate/ مراجعه کرده و وضعیت سلامت گوشی خود را به طور کامل وارد نمایید.

قیمت گذاری گوشی های کارکرده چگونه انجام میشود؟

مبنا ارزش گذاری گوشی های کارکرده به طور کلی به قیمت روز گوشی و وضعیت سلامت گوشی بستگی دارد. مواردی مانند سلامت تاچ و ال سی دی، باتری ، شاسی و… میتواند ارزش گوشی شما را ۲۰ الی ۵۰ درصد کاهش دهد.

به طورمثال در گوشی های اپل، مورادی همچون سلامت باتری آیفون  و شاسی میتواند ارزش گوشی شما را بین ۱۰ الی ۲۰ درصد کاهش دهد.از این رو توصیه میکنیم اگر قصد فروش گوشی خود را دارید و به دنبال راهی هستید تا بتوانید آن را با بالاترین قیمت بفروش برسانید حتما ابتدا مشکلات و خرابی های آن را رفع کنید.

بیشتر بخوانید : چگونه طول عمر باتری گوشی آیفون را افزایش دهیم؟

قبل از فروش گوشی آن را تعمیر کنید

بسیاری از افراد بر این باورند که نباید برای گوشی کارکرده خود که قصد فروش آن را دارند هزینه کرد، این درحالی است که چنانچه مشکلات و خرابی های گوشی خود را بر طرف کنید میتوانید آن را با قیمت بالاتری بفروش برسانید.قیمت گوشی کارکرده ( حتی گوشی موبایلی که صرفا جعبه آن باز شده) نسبت به گوشی موبایل نو بین ۳۰ الی ۴۰ درصد ارزش پایین تری دارد.خرابی های دیگر مانند ال سی دی ،باتری و … میتواند به مراتب ارزش گوشی شما را پایین بیاورد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا