اخبار تکنولوژی

لپ تاپ آنر MagicBook Pro 16 عرضه شد

در کنار عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند سری آنر ۲۰۰، این برند لپ تاپ جدیدی را نیز معرفی کرد. این مدل آنر MagicBook Pro 16 است که برای اولین بار در MWC امسال در فوریه معرفی شد و سپس در ماه بعد به بازار چین رسید. این دستگاه دارای طراحی پریمیومی به همراه مشخصات قدرتمند است.

آنر MagicBook Pro 16 دارای طراحی تمام فلزی با فناوری نوآورانه اسپری رنگ آمیزی سه بعدی است. وزن آن تنها ۱.۷۹ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۹.۹ میلی متر است.

از نظر صفحه نمایش، مجیک بوک پرو ۱۶ دارای پنل ۱۶ اینچی با رزولوشن ۳۰۷۲ در ۱۹۲۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز است. این نمایشگر حاشیه‌های باریکی به اندازه ۲.۳۶ میلی‌متر دارد و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن ۹۳ درصد است. همچنین دارای ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3، قابلیت HDR 400، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و فناوری کاهش نور پویا است.

در قسمت صدا، دستگاه به شش بلندگو شامل چهار ساب ووفر و دو توییتر مجهز شده است. گفته می‌شود که این اولین لپ تاپ مبتنی بر ویندوز با صدای فضایی است.

در بخش فنی، MagicBook Pro 16 پردازنده اینتل Core Ultra 5 را در خود جای داده است. پردازنده گرافیکی Intel Arc یکپارچه روی آن وجود دارد. این دستگاه دارای سیستم دفع گرما هم است. لپ‌تاپ دو حالت را ارائه می‌دهد: یک حالت پرقدرت ۶۵ واتی که قدرت پردازنده را به حداکثر می‌رساند و یک حالت هوشمند ۵۰ واتی برای عملکرد متعادل. این دستگاه توسط یک باتری ۷۵ وات ساعتی پشتیبانی می‌شود که ادعا شده با شارژ کامل تا ۱۲ ساعت دوام می‌آورد.

آنر MagicBook Pro 16 به بازار رسید

MagicBook Pro 16 دارای سیستم عامل ویندوز با MagicRing بوده که انتقال و همگام سازی آسان وظایف و اعلان‌ها را در دستگاه‌ها امکان پذیر می‌کند. همچنین برخی از ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی در داخل وجود دارد. محصول آنر از ۱۲۹۹.۹۹ یورو در فرانسه به فروش می‌رسد. در رنگ سفید و بنفش ارائه می‌شود. این لپ تاپ در بازارهای منتخب با قیمت‌های متفاوت بسته به منطقه در دسترس خواهد بود.

در دیگر خبرها پیشتر تصاویری از گوشی فلیپ آنر به نام Magic Flip V که به لطف درخواست ثبت اختراع در اداره ملی مالکیت معنوی چین در اینترنت منتشر شده بود، طراحی منحصر به فرد این گوشی با گوشه‌های تیز را به نمایش می‌گذاشت. تأیید این پتنت نشان می‌دهد که آنر در حال برنامه‌ریزی برای عرضه گوشی تاشویی است که با طراحی متمایز خود از رقبا پیشی می‌گیرد.

افشاگر موثق Digital Chat Station مدعی است که عرضه این گوشی بزودی، احتمالا در ماه آینده، به عنوان بخشی از سری Magic انجام خواهد شد. او همچنین ادعا می‌کند که Magic Flip V به بزرگ‌ترین باتری و صفحه نمایش خارجی در بین گوشی‌های تاشو موجود در بازار مجهز خواهد بود. بر اساس تصاویر ثبت اختراع، سیستم دوربین عقب فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند که در مقایسه با سایر گوشی‌های تاشو موجود در بازار، مزیت قابل توجهی محسوب می‌شود. همچنین حاشیه‌های این گوشی در مقایسه با Galaxy Z Flip 5 بسیار باریک‌تر به نظر می‌رسد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا