اخبار تکنولوژی

لپ تاپ اچ پی Omen Transcend 14 گیمینگ معرفی شد

در نمایشگاه CES 2024 که در حال انجام است، اچ پی مجموعه‌ای از دستگاه‌ها از جمله لپ تاپ‌های جدید، لوازم جانبی بازی و مانیتور را معرفی کرد. از این میان، اچ پی Omen Transcend 14 نقطه عطف محسوب می‌شود.

این لپ‌تاپ عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان را به خود اختصاص داده و در عین حال سخت‌افزار درجه یک را نیز در خود جای داده است. این برند همچنین یک Omen Transcend با سایز ۱۶ اینچی را معرفی کرده است.

Omen Transcend 14 مشخصات بسیار قابل قبولی دارد. دارای صفحه کلید HyperX RGB است. این لپ‌تاپ از صفحه نمایش ۱۴ اینچی OLED با تایید IMAX Enhanced بهره گرفته که با تمام حاشیه‌ها احاطه شده است. صفحه نمایش دارای وضوح ۲.۸K، نرخ تجدید متغیر ۱۲۰ هرتز، ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و پشتیبانی از HDR است. وزن دستگاه فقط ۱.۶ کیلوگرم اعلام شد.

در بخش سخت افزاری، اچ پی Omen Transcend 14 دارای پردازنده اینتل Core Ultra 9 است. این لپ تاپ با کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4070 همراه شده و دستگاه تا ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. اچ پی می‌گوید که یک سیستم حرارتی پیشرفته با همکاری اینتل برای دفع گرما طراحی شده است.

اچ پی Omen Transcend 14 با طراحی شیک

این لپ تاپ انرژی خود را از یک باتری ۷۱ وات ساعت با پشتیبانی از شارژ ۱۴۰ واتی می‌گیرد. ادعا می‌شود که تا ۱۱.۵ ساعت دوام می‌آورد. گزینه‌های اتصال در Omen Transcend 14 شامل WiFi-7، بلوتوث ۵.۴، پورت USB-A، پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شود. این لپ تاپ در رنگ مشکی و سفید سرامیکی عرضه می‌شود. قیمت اولیه آن ۱۴۹۹ دلار است و از ۸ ژانویه برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. در همین حال، Omen Transcend 16 با صفحه نمایش ۱۶ اینچی ۴K با نرخ ۲۴۰ هرتز از ۱۹۰۰ دلار شروع می‌شود.

اچ پی در تلاش بوده تا محصولات متنوعی را ارائه دهد و گزینه‌های هیجان انگیزی دارد که نظر هر فردی را به خود جلب می‌سازد. این شرکت در نظر دارد مدل‌های متنوعی و باکیفیتی ارائه داده که به عنوان محصولاتی برجسته ارائه می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه کنید تا جزئیات تکمیلی را بدست آورید. احتمالا بزودی شاهد عرضه این مدل در بازارهای مختلفی باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا