اخبار تکنولوژی

لپ تاپ ایسر Swift Edge معرفی شد

در کنار Predator Triton 16، ایسر یک نوت بوک سبک وزن بدون گرافیک مجزا و با تراشه‌های AMD به جای اینتل معرفی کرده است. دومین محصول جدید این سازنده تایوانی ایسر Swift Edge نام دارد.

این نوت بوک به پردازنده AMD سری Ryzen 7040 بر اساس معماری Zen 4 مجهز شده است. گرافیک آن یک تراشه یکپارچه AMD Radeon 780M خواهد بود و که با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲ ترابایت حافظه ذخیره سازی اس اس دی مجهز شد.

ایسر Swift Edge دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی OLED با وضوح ۳۲۰۰ در ۲۰۰ پیکسل است. این پنل از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی تا ۴۰۰ نیت پشتیبانی کرده و شامل گواهی True Black HDR 500 می‌شود.

ایسر Swift Edge یک لپ تاپ شیک

این نوت بوک مجهز به وب کم ۱۴۴۰p بوده و برخی از تغییرات شامل پشتیبانی از Ryzen AI می‌شود. این فناوری به ویژه به شما امکان می‌دهد پس زمینه را محو کرده و همچنین از دوربین خودکار و تصحیح نگاه پشتیبانی کنید.

Swift Edge در ایالات متحده حداقل ۱۳۰۰ دلار و در اروپا قیمت لپ تاپ از ۱۱۹۹ یورو خواهد بود. انتظار می‌رود فروش در جولای ۲۰۲۳ آغاز شود. در اخباری مرتبط ایسر قصد دارد بزودی نمایشگر گیمینگ جدیدی را با نام ایسر Predator XB323KRV معرفی کند. دستگاهی که به تازگی یکی از خرده‌فروشان تایوانی آن را تایید کرده اما خبری از تایید ایسر نیست.

این خرده فروش تمام مشخصات نمایشگر را به اشتراک گذاشت. به گفته PChome، ایسر Predator XB323KRV از صفحه نمایش ۳۲ اینچی ۴K IPS با عمق رنگ ۱۰ بیتی برخوردار بوده و تراکم ۱۳۸ppi دارد.

مدت زمان پاسخگویی به ۰.۰۷ میلی ثانیه رسیده و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتزی ارائه می‌دهد. پنل از فناوری AMD FreeSync Premium هم پشتیبانی می‌کند. شدت روشنایی به ۶۰۰ نیت رسیده و علاوه بر این شامل گواهی DisplayHDR 600 می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا