اخبار تکنولوژی

لپ تاپ جدید ایسر با پردازنده رایزن AMD معرفی شد

شرکت ایسر در چند ماه گذشته محصولات مختلفی معرفی کرده که می‌توان به سوئیف گو ۱۴ و سوئیف اج ۱۶ اشاره کنیم. دو مدل کاربردی که از سری جدید پردازنده Ryzen 8040 ای ام دی قدرت می‌گیرند. در واقع لپ تاپ جدید ایسر به لطف پردازش عصبی مدل‌های خاصی هستند.

 این دستگاه‌ها به لطف واحدهای پردازش عصبی اختصاصی‌شان، برای انجام کارآمد وظایف هوش مصنوعی ساخته شدند. با ویژگی‌هایی چون بهبود ارتباطات آنلاین، مانند کاهش نویز و محو کردن پس‌زمینه در حین تماس‌های ویدیویی، آنها طراحی شده‌اند تا جلسات مجازی را بهبود بخشند.

هر دو لپ تاپ دارای صفحه نمایش اولد با وضوح بالا، گرافیک Radeon 780M بوده و می‌توانند تا ۳۲ گیگابایت رم را پشتیبانی کنند. قلب این نوت بوک‌ها، تراشه Ryzen 8040 شرکت AMD تعبیه شده، به دلیل قابلیت‌های هوش مصنوعی محبوبیت خاصی دارد و نوید عملکرد سریع‌تر در کارهای هوش مصنوعی را می‌دهد.

یک دکمه جالب به این لپ‌تاپ‌ها دکمه‌ای است که برای Microsoft Copilot بوده و به کاربران اجازه داده مستقیماً سوالات مبتنی بر هوش مصنوعی داشته باشند. این ویژگی از خدمات ابری برای ارائه پاسخ ها استفاده کرده، به این معنی که هوش مصنوعی لپ تاپ به صورت مجزا کار نخواهد کرد.

لپ تاپ جدید ایسر با هوش مصنوعی

امنیت نادیده گرفته نشد، با گنجاندن پردازنده امنیتی Pluton از مایکروسافت، با هدف ایمن نگه داشتن اطلاعات حساس از تهدیدات سایبری می‌توان حساب بزرگی روی این لپ تاپ باز کرد. Swift Edge 16 بر تعادل قدرت با قابلیت حمل تمرکز پیدا می‌کند. صفحه نمایش ۱۶ اینچی آن تصاویری واضح و پر جنب و جوش ارائه می‌دهد بدون اینکه لپ تاپ را برای حمل آن بیش از حد سنگین کند.

Swift Go 14، اگرچه کوچک‌تر است، اما در عملکرد یا کیفیت صفحه نمایش کوتاهی نمی‌کند و با وجود اینکه کمی سنگین‌تر است، به همان اندازه قابل حمل است. ایسر قصد دارد Swift Edge 16 را در ماه مارس با قیمت اولیه ۱۳۰۰ دلار عرضه کرده و Swift Go 14 در ماه آوریل با قیمت ۷۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. این لپ‌تاپ‌ها پاسخ ایسر به محصولات هوش مصنوعی توسط رقبا هستند و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در بسته‌ای کاربرپسند ارائه می‌کنند.

برای کسب جزئیات تکمیلی به سایت ایسر مراجعه کنید. این برند همیشه سعی دارد لپ تاپ‌های خوش قیمت و کاربردی را به مخاطب ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا