اخبار تکنولوژی

لپ تاپ دل XPS 13 Plus با سخت افزاری جدید معرفی شد

لپ تاپ دل XPS 13 Plus به تازگی رونمایی شد. نسخه‌ای مبتنی بر پردازنده Raptor Lake مدل Core i7-1360P اینتل که اکنون برای خرید دردسترس قرار گرفت.

پردازنده موبایل Core i7-1360P مجهز به ۱۲ هسته و حداکثر فرکانس ۵ گیگاهرتز است. دارای ۱۸ مگابایت حافظه کش بوده و بسته به تغییر، لپ تاپ می‌تواند به ۱۶/۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و یک SSD با ظرفیت ۵۱۲ تا ۲۰۴۸ گیگابایت مجهز شود.

دل XPS 13 Plus دارای صفحه نمایش ۱۳.۴ اینچی بوده و نسخه پیشرفته دارای یک پنل OLED با رزولوشن ۳۴۵۶ در ۲۱۶۰ پیکسل است. انواع ساده‌تر به صفحه نمایش IPS مجهز است. وضوح می‌تواند ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ یا ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی باشد. XPS 13 Plus با قیمت ۱۴۹۹ دلار در وب سایت رسمی این شرکت موجود است.

دل XPS 13 Plus از راه رسید

نسخه پایه دارای ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD و صفحه نمایش IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. در اخباری مرتبط شرکت دل از جدیدترین مدل سری Inspiron خود به نام لپ تاپ Inspiron 15 3000 رونمایی کرد. این نوت بوک دارای پردازنده نسل سیزدهم core i5-1335U اینتل است و به نمایشگر FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شد.

پردازنده مورد اشاره در کنار ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه اس اس دی و ۱ ترابایت حافظه HDD قرار می‌گیرد. در واقع لپ تاپ Inspiron 14 3000 دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز برای نمایشگر FHD است. همچنین حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت و باتری داخلی ۵۴ وات ساعت را ارائه می‌دهد.

وزن این نوت بوک تنها ۱.۶۵ کیلوگرم بوده و با ضخامت ۱۶.۹۶ میلی‌متری بسیار باریک هم دارد. طراحی سبک وزن و فوق العاده نازک Inspiron 15 3000 به این معنی است که رایانه شخصی مفیدی برای کار بدون مشکل در حال حرکت خواهد بود. رایانه شخصی دارای چندین رابط از جمله USB-C، USB-A و HDMI است. با این حال، برخی جزئیات به خصوص در بخش نرم افزاری مدل وجود ندارد، نسخه ویندوز و برنامه‌های همراه.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا