اخبار تکنولوژی

لپ تاپ قدرتمند لنوو Legion Y7000P در راه است

در اطلاعیه اخیر، لنوو آخرین نسخه از نوت بوک گیمینگ محبوب خود، لنوو Legion Y7000P را منتشر کرده است. تمرکز اصلی این مدل ارتقا یافته روی زیبایی شناسی بازطراحی شده و ویژگی‌های اصلی بهبود یافته است.

لپ‌تاپ گیمینگ Legion Y7000P مدل ۲۰۲۴ طراحی مجدد شیک و با پیکربندی جدید خروجی هوای عقب را به نمایش می‌گذارد. تصاویر منتشر شده یک دریچه عقب بزرگ‌تر را به تصویر می‌کشند که با عدم وجود خروجی هوا در دو طرف همراه است و ظاهری متمایز و مدرن به لپ تاپ داده است.

از نظر اتصال، Legion Y7000P 2024 دارای رابط برق مربعی عقب و درگاه HDMI است. در سمت چپ، کاربران یک پورت USB-A، دو پورت USB-C و یک رابط صوتی ۳.۵ میلی‌متری پیدا خواهند کرد. در همین حال، سمت راست به دو پورت USB-A، یک اسلات کارت microSD و یک پورت شبکه RJ45 مجهز شده است.

Geekbench اخیراً مدل گیمینگ جدید لنوو را به نمایش گذاشته که انتظار می‌رود Legion Y7000P 2024 باشد. پیش بینی شده این لپ تاپ دارای پردازنده i7-14650HX اینتل و کارت گرافیک RTX 4060 باشد. نکته قابل توجه پردازنده i7-14650HX است که به ۸ هسته عملکرد و ۸ هسته کارآمد مجهز شده که در هنگام تست فرکانس ۵.۱۸ گیگاهرتز را ارائه می‌دهد. این یک ارتقاء قابل توجه از مدل فعلی i7-13650HX با دو هسته بزرگ اضافی و فرکانس بالاتر است.

لنوو Legion Y7000P در نزدیکی رونمایی

 لنوو Legion Y7000P

در میان آماده‌سازی نمایشگاه CES 2024، جایی که شرکت‌های سازنده پیشرو در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های خود هستند، لنوو قرار است لپ‌تاپ Legion Y7000P را در ژانویه معرفی کند.

در دیگر خبرها اینتل اخیراً از پردازنده‌های کاملاً جدید Core Ultra رونمایی کرده که گفته می‌شود سریع‌تر و کارآمدتر از نسل‌های قبلی هستند. اکثر این پردازنده‌ها پیشتر در دسترس قرار گرفتند و انتظار می‌رفت که به‌زودی شرکت‌ها دستگاه‌های مجهز به این چیپست‌های جدید را معرفی کنند. سامسونگ پیشتر سری گلکسی بوک ۴ خود را با این پردازنده‌های قدرتمند عرضه کرده است. اکنون نوبت به لنوو رسید تا لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro AI 2024 Intel Evo Edition را به عنوان اولین دسته با پردازنده  جدید Core Ultra اینتل رونمایی کند.

باید منتظر ماند تا مشخص شود لنوو چه برنامه‌ای در سر دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا