اخبار تکنولوژی

لپ تاپ لنوو Legion R9000P 2024 معرفی شد

لنوو از لپ تاپ جدید لنوو Legion R9000P 2024 رونمایی کرده که فروش آن از ۲۷ جولای آغاز خواهد شد. Legion R9000P  با پردازنده Ryzen 7945HX و کارت گرافیک RTX 4060 همراه شده که حداکثر توان مصرفی آن ۱۴۰ وات است.

همچنین به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه PCIe 4.0 SSD مجهز شده است. این صفحه نمایش رزولوشن ۲.۵K با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز را ارائه می‌دهد و ۱۰۰درصد طیف رنگی DCI-P3 را با روشنایی ۵۰۰ نیت پوشش خواهد بخشید.

برای شارژ، Legion R9000P از ۱۴۰ وات از طریق پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند. با پورت اختصاصی لنوو، می‌تواند تا ۳۰۰ وات برق را تحمل کند. طبق ITHome، پردازنده و گرافیک می‌توانند به ترتیب تا ۱۰۰ وات و ۱۴۰ وات مصرف کنند، بنابراین شارژ ۳۰۰ وات برای بارهای سنگین ضروری است.

 لنوو Legion R9000P جدید دارای یک باتری ۸۰ وات ساعتی و یک صفحه لمسی با ابعاد ۱۲۰×۷۵ میلی متر است. این شامل مجموعه‌ای از پورت‌ها است: USB-C، USB-A، HDMI 2.1، RJ-45 Ethernet و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون. قیمت اولیه لنوو برای این مدل ۹۲۹۹ یوان است که تقریباً ۱۲۷۵ دلار آمریکا است.

لنوو Legion R9000P 2024 از راه رسید

لنوو Legion R9000P 2024

در دیگر خبرها لنوو جدیدترین تبلت خود موسوم به لنوو Tab Plus را معرفی کرد. این مدل دارای صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی ۲K با پنل LCD  و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، مجهز به چیپ مدیاتک Helio G99 با ۸ گیگابایت رم و هشت بلندگوی JBL شامل چهار توئیتر ماتریسی و چهار ووفر با تعادل نیرو است که در ۴ گریل بلندگو به حجم ۲۲ سی سی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، توسط Dolby Atmos تایید شده و هنگام استفاده از هدفون صدای با وضوح بالا با فرکانس ۲۴ بیت و ۹۶ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. این تبلت به یک بلندگوی بلوتوثی تبدیل می‌شود تا صدایی بدون درز در هر کجا که هستید، از دستگاه قابل حمل شما مانند تلفن هوشمند پخش می‌شود و با یک پایه  یکپارچه برای نمایش تا ۱۷۵ درجه انعطاف‌پذیری ارائه می‌شود.

این دارای یک کنترل صدای برنامه شخصی شده بوده که به شما امکان می‌دهد تنظیمات صوتی را به خوبی تنظیم کنید. لنوو تب پلاس دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این مدل شامل اندروید ۱۴ شده و به مدت ۲ سال با ۴ سال آپدیت امنیتی تا ژوئن ۲۰۲۸ به‌روزرسانی ارائه می‌دهد.

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که می‌تواند تا ۱۲ ساعت جریان داشته باشد و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تبلت را در ۹۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. این تبلت با Lenovo Tab Pen Plus، صفحه‌کلید بی‌سیم چند دستگاهی Lenovo و یک کاور ساخته شده با مواد Dupont Tyvek و چرم PU سازگار است.

برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون لپ تاپ لنوو Legion R9000P 2024 باید منتظر ماند تا شرکت لنوو محصول جدید خود را به بازار عرضه دارد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا