اخبار تکنولوژی

لپ تاپ لنوو YOGA Air 14s راهی بازار شد

لنوو چند روز قبل لپ‌تاپ YOGA Air 14s Snapdragon Edition را با قیمت ۹۹۹۹ یوان (۱۳۷۵ دلار) عرضه کرد. فروش این دستگاه از امروز در چین آغاز شده است. لنوو YOGA Air 14s به پردازنده Snapdragon X Elite X1E-78-100 مجهز شده و ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و حافظه پرسرعت ۱ ترابایت PCle 4.0 را با قیمت فوق الذکر ارائه می‌دهد.

این دستگاه دارای بدنه فلزی است، ضخامت آن تنها ۱۲.۹ میلیمتر بوده و وزن آن تنها ۱.۲۹ کیلوگرم است. آن را در دو رنگ مختلف عرضه می‌شود که باید به “Hanyu آبی” و “پوسته دریایی روشن” اشاره کرد.

پس از باز کردن درب، صفحه نمایش OLED با وضوح بالا ۲.۹K (2944×۱۸۴۰) را مشاهده خواهید کرد که به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این پنل با طیف رنگی ۱۰۰درصد DCI-P3 (معمولی) یک تجربه تماشای لذت بخش را ارائه می‌دهد. صفحه کلید دارای حرکت کلید ۱.۵ میلیمتری است.

شما دارای پورت ۳XUSB4 برای انتقال داده با سرعت بالا هستید. لنوو YOGA Air 14s همچنین Wi-Fi 7 را برای اتصال بی سیم ارائه می‌دهد. همانطور که در بالا ذکر شد، این دستگاه دارای چیپست Snapdragon X Elite X1E-78-100 است. این چیپست خاص توسط TSMC روی یک فرآیند ۴ نانومتری ساخته شده و ۱۲ هسته Oryon را دربرمی‌گیرد که حداکثر سرعت فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز دارد.

لنوو YOGA Air 14s از راه رسید

پردازنده گرافیکی Adreno داخلی عملکرد ۳.۸TFLOPS و NPU عملکرد ۴۵TOPS را ارائه می‌دهد که گفته شده سریع‌ترین NPU موجود برای دستگاه‌های ویندوزی است. جدا از مشخصات روی کاغذ، چیپست بسیار کارآمد است و حتی در هنگام شبیه‌سازی برنامه‌های x86 عملکردی قانع‌کننده ارائه می‌کند.

این با سیستم اتلاف حرارت YOGA Qiankun همراه است که دارای فن‌های تقویت کننده دوگانه است و گزارش شده تجربه نسبتاً ساکت‌تری را ارائه می‌دهد. به گفته این شرکت، سطح نویز برای اکثر موارد استفاده روزانه در ۲۱ دسی بل باقی می‌ماند.

در دیگر خبرها زیربرند Lecoo لنوو از مانیتور گیمینگ جدید لنوو  Lecoo K2739GQL در بازار چین رونمایی کرده که دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی با نرخ نوسازی خیره کننده ۳۶۰ هرتز است. در حالی که تاریخ عرضه مشخص نشده، مانیتور از قبل در JD.com با برچسب قیمت ۴۹۹۹ یوان (۷۰۳ دلار) فهرست شده است.

K2739GQL دارای یک پنل Fast-IPS با وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل است. نمایشگر دارای نرخ رفرش فوق العاده بالا ۳۶۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه است که از حداقل تاخیر ورودی و تصاویری بدون تاری در طول بازی‌های سریع اطمینان می‌دهد. روشنایی ۴۰۰ نیت و نسبت کنتراست ایستا ۱۰۰۰:۱ را هم رقم می‌زند. این پنل دارای زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه بوده که باعث می‌شود تقریباً از هر موقعیتی مشاهده کنید.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا