اخبار تکنولوژی

لپ تاپ گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ سامسونگ معرفی شد

پس از معرفی سری پردازنده‌های Core Ultra 200V اینتل، سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بوده که رایانه‌ای را با چنین چیپ معرفی کرد و دارای این چیپ‌ست‌های پیشرفته باشد. گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ به تازگی معرفی شده که Copilot+ را با Galaxy AI ترکیب می‌کند.

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ سامسونگ، نوت بوک پریمیومی این برند است که برخی از مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر را ارائه می‌دهد. دارای طراحی باریک و سبک با بدنه فلزی است. ضخامت آن فقط ۱۲.۸ میلیمتر و وزن آن ۱.۶۹ کیلوگرم است. در جلو، این نوت بوک دارای یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن WQXGA+ (2880 x 1800) است. این پنل ۵۰۰ نیت حداکثر روشنایی، ۱۲۰ درصد طیف رنگی DCI P3، فناوری Vision Booster و نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ به پردازنده‌های Core Ultra اینتل (سری ۲) و گرافیک Intel ARC، همراه با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD مجهز شد. این سخت افزار تا ۴۷ ترافلاپس NPU را با ۱۷ درصد بهبود در گرافیک نوید می‌دهد.

به لطف این مشخصات، نوت بوک Copilot+ را همراه با Galaxy AI رقم می‌زند. Galaxy Book 5 Pro 360 با بیش از ۳۰۰ ویژگی مجهز به هوش مصنوعی ارائه می‌شود که در بیش از ۱۰۰ برنامه برای بهره‌وری، بازی، خلاقیت و موارد دیگر پشتیبانی می‌شود. لپ‌تاپ جدید سامسونگ، Microsoft Phone Link را به همراه هوش مصنوعی Galaxy ادغام می‌کند، که به شما امکان می‌دهد با Google، Chat Assist و Live Translate، جستجو کنید.

گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰ از راه رسید

گزینه‌های اتصال شامل بلوتوث نسخه ۵.۴، وای فای ۷، USB-A (3.2)، HDMI 2.1، ۲ پورت تاندربولت ۴، اسلات میکرو اس دی و جک صدا است. یک بسته باتری قابل توجه ۷۶ وات ساعتی انرژی این لپ تاپ را تامین می‌کند که شرکت ادعا کرده تا ۲۵ ساعت پخش ویدئو را ارائه می‌دهد. از طریق آداپتور USB Type-C با سرعت ۶۵ واتی  شارژ می‌شود. در جلو، خریداران یک وب کم ۲ مگاپیکسلی HD دریافت می‌کنند. همچنین میکروفون‌های دوگانه و سیستم چهار بلندگو با Dolby Atmos وجود دارد. این لپ‌تاپ‌ها برای امنیت، دارای سیستم عامل Windows 11 Home با Samsung Knox هستند.

سامسونگ Galaxy Book 5 Pro 360 در حال حاضر برای پیش خرید فهرست شده است. نسخه پایه ۱۶ گیگابایت رم+ ۵۱۲ گیگابایتی ۱۶۹۹ (۲۲۲۸ دلار آمریکا) قیمت دارد، در حالی که نوع بالاتر ۳۲ گیگابایت رم+ ۱ ترابایت دارای برچسب قیمت ۱۸۹۹ GBP (2490 دلار ) است. مدل در رنگ خاکستری و نقره‌ای در بازارهایی مانند کانادا، فرانسه، آلمان، بریتانیا و ایالات متحده عرضه می‌شود.

در دیگر خبرها انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آینده از سری گلکسی تب اس ۱۰ در کنار گلکسی اس ۲۴FE رونمایی کند. قبل از رونمایی، چندین گزارش اطلاعات در مورد این دستگاه به ما داده است. اکنون یک رندر باکیفیت از گلکسی تب اس ۱۰ اولترا ظاهر شده که به خوبی طراحی این تبلت اندرویدی رده بالا را به ما نشان می‌دهد.

ایوان بلاس رندر گلکسی تب اس ۱۰ اولترا را در پلتفرم رسانه اجتماعی X به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این تبلت همچنان یک بریدگی در بالای نمایشگر دارد تا تنظیمات دوربین دوگانه مشابه Galaxy Tab S9 Ultra را در خود جای دهد. طراحی عقب نیز شبیه مدل قبلی است، با بدنه‌ای از جنس فلزی ساده و ماژول دوربین دوگانه عمودی. کانکتور مغناطیسی صفحه کلید و ضمیمه لوازم جانبی نیز بدون تغییر به نظر می‌رسد. رندر همچنین دو پورت USB-C را در دو طرف پین‌های مغناطیسی نشان می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا