اخبار

لپ تاپ ۵G اولین محصول مشترک کوالکام و لنوو

همکاری دو جانبه دو شرکت کوالکام و لنوو باعث شده تا محصولات تکنولوژیک متفاوت تر از بقیه محصولات سایر شرکت های کامپیوتری باشد.  لپ تاپ محصول دو شرکت لنوو و کوالکام منحصر به فرد بوده و در آن شبکه ارتباطی ۵G به کارگرفته شده و درضمن تراشه اسنپدراگون ۸CX باعث سرعت بیشتر پردازش در نرم افزارهای آفیس شود.

با مقایسه این تراشه با تراشه  Corei5 مشخص شده که سرعت بالایی دارد. دقیقا به معنای خود کلمه این لپ تاپ نامحدود است و شما می توانید هر کاری را با آن انجام دهید. به قدری قدرتمند ساخته شده که می تواند به همه نیازهای کاربر جواب می دهد و کاربر می تواند هر نوع کاربری را از این لپ تاپ انتظار داشته باشد.

از طرف دیگر این لپ تاپ در مراحل آزمایشی است و حتی بعد از به پایان رسیدن دوران آزمایشی می توان به قدرت نامحدود این لپ تاپ برد که چقدر قدرتمند است و می تواند همه نیازهای کاربران را بدون کمبودی در سخت افزار برآورده کند.

سخت افزار و تراشه های لپ تاپ نامحدود به قدری قدرتمند ساخته شده اند که کاربر می تواند به مدت زمان طولانی با آن کار کند و بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت. برای ادیت های تصویری و ویدیویی مناسب بوده و کاربر می تواند ویدیوهای خود را در سریع ترین زمان ممکن ادیت کرده و از آن ها استفاده کند.

لپ تاپ نامحدود به قدری قدرتمند و سریع است که فرامین شما در کمترین زمان ممکن پردازش شده و  اجرا می شود. باتری بادوام و قدرتمندی دارد که می توانید با آن به مدت زمان طولانی کار کنید و بعد از پایان کار دستگاه خود را  خاموش کنید. امکان کار به مدت ۱۷ تا ۲۰ ساعت خود مقوله ای است که در سخت کوشی برای اتمام مقالات و پروژه های ادیت عکس و ویدیو مشخص خواهد شد.

تراشه های موجود در این لپ تاپ به گونه ای ساخته شده اند که قدرتمند بوده و گیمرهای حرفه ای می توانند به مدت مداوم با کیفیت ترین بازی های کامپیوتری را انجام دهند و این لپ تاپ نیز می تواند به این نیاز گیمرها پاسخ دهد و در ساعات طولانی مراحل مختلف بازی را با کیفیت بالا نمایش داده تا گیمرها بتوانند با خیال راحت بازی کنند.

وجود شبکه ارتباطی  ۵G باعث اتصال سریع به سایر دستگاه ها می شود. تراشه اسنپدراگون ۸CX به خاص بودن لپ تاپ کمک درخور توجهی می کند و باعث می شود که نسبت به سایر لپ تاپ ها خاص تر بوده و کارایی بهتری داشته باشد. همه این عوامل باعث شده تا لپ تاپ نامحدود بشود و در کل یک لپ تاپ قدرتمندی باشد. همکاری دو جانبه دو شرکت کوالکام و لنوو باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند با محصولات قدرتمند کار کنند.

امیدواریم همکاری دو جانبه این دو شرکت نتایج خوب و شگرف دیگری را رقم بزند و امیدواریم که در آینده اتفاقات دیگری از این دو شرکت شاهد باشیم و محصولات جدیدتری را نیز تولید کرده و کاربران را شگفت زده کنند.

مهم ترین مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ بدین شرح است:

  • انتقال سریع فایل ها و مدارک
  • قابلیت مشاهده ویدیوها با کیفیت ۸K
  • قابلیت مشاهده ویدیوها با کیفیت ۴k
  • قابلیت مشاهده ویدیوها به صورت AR/VR
  • ویدیو چت با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر
  • سرعت بیشتر کاربر به هنگام بازی های موبایلی

لنوو به تازگی به محیط PC نیز وارد شده و دوست دارد که کاربران خود را شگفت زده کند و بنابراین با همکاری های دو جانبه با شرکت کوالکام و سایر شرکت ها قصد دارد که به همه اهداف تجاری خود جامه عمل بپوشاند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا