اخبار تکنولوژی

لیست دستگاه های شیائومی که آپدیت HyperOS 2.0 دریافت نمی کنند

اطلاعات آشکار شده در مورد آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی در حال حاضر در اینترنت منتشر شده است. این تأیید می‌کند که شیائومی واقعاً کار روی نسخه آینده HyperOS 2.0 را آغاز کرده است. طبق گزارش‌ها، بیلد تست توسعه‌دهنده برای برخی از دستگاه‌های منتخب در چین نیز آماده است.   HyperOS 2.0 را دریافت می‌کنند، صحبت می‌کند.

اما یک سوال رایج که در حال حاضر بی پاسخ مانده است، لیست دستگاه‌هایی است که قرار نیست آپدیت را دریافت کنند. بنابراین، ما فهرست کاملی از دستگاه‌هایی را که HyperOS 2.0 را دریافت نمی‌کنند و رسما واجد شرایط آن نیستند، تهیه کرده‌ایم. این لیست بر اساس سابقه به‌روزرسانی قبلی شیائومی و سیاست آن است. در حالی که این لیست ۱۰۰درصد صحت را تأیید نمی‌کند، آنچه می‌توانیم بگوییم این است که قابلیت اطمینان آن هنوز بسیار بالا است.

همانطور که پیشتر گزارش شد، HyperOS 2.0 شیائومی تغییرات بزرگی را در نرم افزار ایجاد می‌کند. برخی از تغییرات بهبود یافته عبارتند از آیکون‌ها و انیمیشن‌های به روز شده، سفارشی‌سازی بهتر در سراسر سیستم و بهبود امنیت کلی.

در ادامه می‌توانید فهرست را مشاهده کنید:

Redmi Note 11
Redmi Note 11S
Redmi Note 11 Pro 4G
Redmi Note 11 Pro 5G
Redmi Note 11 Pro+ 5G
Redmi Note 12 Pro 4G
Redmi 10C
POCO X4 Pro 5G
POCO M4 Pro 4G
POCO M4 Pro 5G
Xiaomi 10
Xiaomi 10S
Xiaomi 10S Ultra
Xiaomi 10 Pro
Xiaomi Pad 5
Xiaomi Pad 5 Pro
Xiaomi Pad 5 Pro 5G

 

آپدیت HyperOS 2.0 برای برخی گوشی ها منتشر نمی شود

بنابراین لیست ما از دستگاه‌های احتمالی شیائومی که هیچ آپدیت مهمی از جمله HyperOS 2.0 را در آینده دریافت نخواهند کرد، به پایان می‌رسد. این، در مجموع ۱۷ دستگاه در شرف علامت گذاری EOL (پایان عمر) برای پشتیبانی از نرم افزار هستند و از این رو، دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد. علاوه بر این، درست مانند HyperOS 1.0، نسخه ۲.۰ بر اساس اندروید ۱۴ و اندروید ۱۵ خواهد بود. بنابراین احتمال بسیار زیادی وجود دارد که برخی از دستگاه‌ها همچنان HyperOS 2.0 را دریافت کنند اما هیچ یک از آنها در لیست قرار نگرفته‌اند.

دستگاه‌های دارای اندروید ۱۳ و پایین‌تر رسما به پایان عمر خود رسیده‌اند و از این رو، هیچ به‌روزرسانی جزئی یا عمده‌ای دریافت نخواهند کرد. HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ آخرین بروزرسانی بزرگ برای این دستگاه‌ها بود. این دستگاه‌ها ممکن است به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت کنند یا نگیرند. اگر دستگاه با ۲ سال بروزرسانی اصلی و ۳ سال آپدیت امنیتی ارائه شود، دیگر شانسی برای دریافت یک بروزرسانی جزئی وجود نخواهد داشت، چه رسد به HyperOS 2.0.

در دیگر خبرها شیائومی قرار است از یک ساعت هوشمند کاملاً جدید برای کودکان رونمایی کند: ساعت هوشمند شیائومی Kids Smartwatch 7C! می‌دانیم که شیائومی به خاطر طیف متنوعی از محصولاتش شناخته شده است. این شرکت بزودی ساعت جدیدی را به‌طور خاص برای کودکان عرضه می‌کند. ما ساعت هوشمند آینده ۷C را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده‌ایم.

ساعت هوشمند شیائومی ۷C با شماره مدل MTSB28XUN را در پایگاه داده خود مشاهده کرده‌ایم. متاسفانه این تنها اطلاعاتی است که ما داریم. آخرین یافته‌های ما تأیید می‌کند که این ساعت بزودی معرفی خواهد شد، اگرچه هنوز جزئیاتی در مورد مشخصات آن نداریم. با این وجود، دستگاه‌های شیائومی که کودکان را هدف قرار می‌دهد معمولاً برای کودکان و والدین آنها بسیار مفید است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا