اخبار تکنولوژی

مانیتور ال جی UltraGear OLED جدید رونمایی شد

ال‌جی مانیتور OLED جدیدی را با نام ال جی UltraGear OLED مدل ۳۲GS95UX-B در اروپا عرضه کرده است. چیزی که این مانیتور را منحصربه‌فرد می‌کند، پنل OLED دو حالته آن است که می‌تواند روی دو وضوح متفاوت با دو نرخ نوسازی متفاوت کار کند.

UltraGear OLED مدل  ۳۲GS95UX-B دارای صفحه نمایش ۳۱.۵ اینچی با وضوح ۴K اصلی ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است. این مانیتور می‌تواند به رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ نوسازی سریع ۴۸۰ هرتز با تاخیر ۰.۰۳ میلی‌ثانیه GtG تغییر وضعیت دهد.

این مانیتور همچنین ۹۸.۵درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و ۲۷۵ نیت روشنایی دارد که در هنگام مشاهده محتوای HDR تا ۴۰۰ نیت می‌رسد. از نظر طراحی، مانیتور دارای حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگر است. پایه فضای بسیار کمی را اشغال کرده و قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین شیب، چرخش و غیره را ارائه می‌دهد. این پایه همچنین دارای یک بریدگی است که از طریق آن کاربران می‌توانند کابل‌های خود را برای مدیریت کابل تمیز هدایت کنند.

مانیتور ال جی UltraGear OLED از راه رسید

برای اتصال، مانیتور دارای یک پورت DisplayPort 1.4 (DSC)، دو پورت HDMI 2.1 (48 گیگابیت بر ثانیه)، دو درگاه USB 3.0 Type-A، یک درگاه USB نوع B و یک جک ۳.۵ میلی متری صدا است. ویژگی‌های اضافی شامل Vesa AdaptiveSync، Nvidia G-SYNC و AMD FreeSync Premium Pro می‌شود.

ال جی UltraGear OLED مدل ۳۲GS95UX-B را در چندین بازار اروپایی از جمله آلمان، لهستان، هلند و سوئیس با قیمتی حدودا ۱۳۹۹ یورو عرضه کرده است. در اخبار مرتبط، ایسوس از ROG Strix XG27UCG نیز رونمایی کرده که فناوری حالت دوگانه را نیز ارائه می‌دهد. همانطور که گفته شد، Strix XG27UCG از یک پنل LCD با وضوح ۴K و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز استفاده می‌کند که می توان آن را به حالت ۱۰۸۰p با نرخ ۳۲۰ هرتز تغییر داد.

در دیگر خبرها ماه گذشته، ال جی مانیتورهای هوشمند MyView و مانیتورهای مقرون به صرفه با نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز را در بازار عرضه کرد. اکنون این برند پروژکتوری را معرفی کرده که به عنوان پروژکتور ال جی CineBeam Q نامگذاری شد.

مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در خود جای داده و دارای برچسب قیمتی عالی است.  CineBeam Q یک پروژکتور سبک وزن بوده که تنها ۱.۴۹ کیلوگرم وزن دارد. این باعث می‌شود تا کاربران بتوانند آن را در اطراف حمل کنند و در هر مکانی قرار دهند. علاوه بر این، یک دسته چرخشی ۳۶۰ درجه نیز وجود دارد که می‌تواند برای ایجاد زاویه دید مطابق با اولویت شما استفاده شود. طراحی مینیمالیستی دارد که با فضای داخلی ترکیب می‌شود.

پروژکتور CineBeam Q قادر است تصویری با کیفیت ۴K با HDR10 روی صفحه نمایش تا ۱۲۰ اینچ ارائه دهد. از نسبت تصویر ۱۶:۹ و ۴:۳ پشتیبانی می‌کند. این پروژکتور از فناوری لیزر RGB سه کاناله استفاده می‌کند که ادعا می‌شود جزئیات واضح و بازتولید رنگ واقعی را ارائه می‌دهد. CineBeam Q دارای نسبت کنتراست ۴,۵۰,۰۰۰:۱ برای جزئیات واضح و سیاهی عمیق است. قابلیت تنظیم خودکار صفحه نمایش بر اساس زاویه تابش را دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا