اخبار تکنولوژی

مانیتور سامسونگ Odyssey OLED هوشمند جدید رونمایی شد

سامسونگ رسما از یک مانیتور هوشمند جدید برای بازار جهانی رونمایی کرد. این مدل جدید مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 بوده که مجموعه‌ای از مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر را به ارمغان می‌آورد. مانیتور هوشمند جدید نوید افزایش تجربه مشاهده در OLED را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می‌دهد.

همانطور که از نام آن پیداست، سامسونگ Odyssey OLED G8 دارای یک پنل اولد ۳۲ اینچی است که وضوح ۴K UHD، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، نسبت تصویر ۱۶:۹ و زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، می‌توانید انتظار کیفیت تصویر واضح و پاسخ‌دهی عالی را داشته باشید، که باعث می‌شود هم در کاربری محتوا و هم در گیمینگ مهارت داشته باشد. این مانیتور هوشمند دارای صفحه نمایش ضد تابش نور است و به پردازنده NQ8 AI Gen 3 در بخش فنی مجهز شده است.

این تراشه از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا محتوایی را که با وضوح تقریباً ۴K با سامسونگ Gaming Hub و برنامه‌های تلویزیون هوشمند بومی آن نمایش می‌دهد، به تصویر بکشد. بنابراین، این نیز از نظر عملکرد به عنوان یک تلویزیون هوشمند دو برابر می‌شود. هنگام استفاده از یک پنل OLED، بسیاری از کاربران نگران مشکل سوختگی هستند. با این حال، سامسونگ قصد دارد با استفاده از سامسونگ اولد Safeguard+ اختصاصی خود با این مشکل مبارزه کند. این اولین فناوری در نوع خود است که یک لوله گرمایش ضربانی را روی مانیتور اعمال می‌کند.

سامسونگ Odyssey OLED از راه رسید

این همچنین با سیستم خنک‌کننده دینامیک و تشخیص تصاویر ثابت مانند لوگوها و نوارهای وظیفه همراه می‌شود تا به طور خودکار روشنایی را کاهش دهد، که به جلوگیری از سوختن کمک می‌کند. سامسونگ Odyssey OLED G8 با فناوری AMD FreeSync Premium Pro و همچنین انویدیا G-Sync عرضه می‌شود. گزینه‌های اتصال شامل ۲ پورت HDMI، ۳ پورت USB 3.0، ۱ پورت DP و پایه ارگونومیک است. متأسفانه، جزئیات قیمت و در دسترس بودن هنوز اعلام نشده است. بنابراین برای اطلاعات بیشتر بمانید زیرا زمانی که جزئیات بیشتری در مورد این مانیتور در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌ها را ارائه خواهیم کرد.

در دیگر خبرها اندروید ۱۵ یک به‌روزرسانی بزرگ و بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، زیرا نوید بسیاری از ویژگی‌های جالب و پیشرفت‌های ضروری را می‌دهد. اما نکته مهم اینجاست، بسیاری از دستگاه‌های گلکسی برای این ارتقای مورد انتظار آپدیت One UI 7 نمی‌توانند همراه باشند. اگر منتظر به‌روزرسانی اندروید ۱۵ در گلکسی سامسونگ خود هستید، فهرست دستگاه‌های غیرمجاز برای به‌روزرسانی One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ را مرور کنید تا بدانید که آیا برای بررسی آخرین ویژگی‌ها نیاز به ارتقا به مدل جدیدتری دارید یا خیر.

این لیست نهایی به هیچ وجه نیست. ما آن را با در نظر گرفتن سیاست بروزرسانی نرم افزار برای همه دستگاه‌های گلکسی آماده کرده‌ایم. با این حال، باید توجه داشت که این برند گاهی اوقات به‌روزرسانی‌های اضافی اندروید را ارائه می‌کند یا پشتیبانی نرم‌افزاری را برای دستگاه‌های انتخابی گسترش می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا