اخبار تکنولوژی

مانیتور هوآوی MateView SE معرفی شد

هواوی نسخه جدیدی از مانیتور هوآوی MateView SE خود را عرضه کرده است که اکنون دارای نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز است. این مانیتور در دو نسخه موجود است: نسخه استاندارد پایه، که تنظیم شیب را ارائه می‌دهد و از ۵۶۹ یوان (۷۹ دلار) شروع می‌شود و نسخه پایه چرخشی و قابل تنظیم ارتفاع، که چرخش، تنظیم ارتفاع و سازگاری پایه VESA را با قیمت ۹۳ دلار اضافه می‌کند.

پیشرفت اصلی در این مدل جدید افزایش نرخ نوسازی است که از ۷۵ هرتز قبلی به ۱۰۰ هرتز ارتقا یافته است. چه در حال مرور وب و چه تماشای ویدیوهای با نرخ فریم بالا، این ارتقا تصاویری روان‌تر را تضمین می‌کند. با این حال، شایان ذکر است که پورت VGA قدیمی در این نسخه جدید حذف شده است و باقی مشخصات تا حد زیادی نسبت به مدل اصلی بدون تغییر باقی مانده است.

مانیتور هوآوی MateView SE دارای یک پنل ۲۳.۸ اینچی IPS با طراحی میکرو قاب است که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۲ درصد را ارائه می‌دهد. این نمایشگر رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه را ارائه می‌کند که از هر زاویه‌ای تصاویری ثابت و پر جنب و جوش را تضمین می‌کند.

طیف رنگی گسترده‌ای با ۱۶.۷ میلیون رنگ ارائه می‌دهد و ۹۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و باعث می‌شود رنگ‌های زنده و واقعی ارائه دهد. این مانیتور همچنین دارای دقت رنگ بالا با مقدار ΔE کمتر از ۲ است که بازتولید رنگ دقیق را تضمین می‌کند. هر واحد قبل از خروج از کارخانه تحت کالیبراسیون رنگ حرفه‌ای قرار می‌گیرد تا این سطح دقت بالا حفظ شود.

هوآوی MateView SE یک نمایشگر همه کاره

برای کاهش فشار چشم، هوآوی MateView SE دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای نور آبی کم و عملکرد بدون سوسو زدن است. علاوه بر این، دارای حالت کتاب الکترونیکی است که ظاهر کاغذ را شبیه‌سازی می‌کند و با ضخیم‌تر کردن فونت و کاهش خستگی چشم، تجربه خواندن راحت‌تری را ارائه می‌دهد.

برای کنترل، مانیتور از یک جوی استیک پنج جهته استفاده می‌کند که امکان تنظیمات سریع و شهودی منوی نمایش روی صفحه (OSD) را فراهم می‌کند. این طراحی جایگزین طرح بندی دکمه‌های سنتی شده و رابط کاربر پسندتری را ارائه می‌دهد. از نظر اتصال، MateView SE دارای رابط‌های HDMI و DP است که آن را با دستگاه‌های مختلف از جمله لپ تاپ، دسکتاپ و کنسول‌های بازی سازگار می‌کند.

طراحی ارگونومیک پایه، که در هر دو نسخه قابل تنظیم است، به کاربران این امکان را می‌دهد که مانیتور را در یک زاویه دید راحت تنظیم کنند و تجربه کاربری را بیشتر افزایش دهند.  برای کسب جزئیات به سایت هوآوی مراجعه کنید و احتمالا بزودی شاهد محصولات بیشتری خواهیم بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا