اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ لنوو Lecoo با سایز ۲۷ اینچی ۳۶۰ هرتز معرفی شد

زیربرند Lecoo لنوو از مانیتور گیمینگ جدید لنوو  Lecoo K2739GQL در بازار چین رونمایی کرده که دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی با نرخ نوسازی خیره کننده ۳۶۰ هرتز است. در حالی که تاریخ عرضه مشخص نشده، مانیتور از قبل در JD.com با برچسب قیمت ۴۹۹۹ یوان (۷۰۳ دلار) فهرست شده است.

K2739GQL دارای یک پنل Fast-IPS با وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل است. نمایشگر دارای نرخ رفرش فوق العاده بالا ۳۶۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه است که از حداقل تاخیر ورودی و تصاویری بدون تاری در طول بازی‌های سریع اطمینان می‌دهد. روشنایی ۴۰۰ نیت و نسبت کنتراست ایستا ۱۰۰۰:۱ را هم رقم می‌زند. این پنل دارای زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه بوده که باعث می‌شود تقریباً از هر موقعیتی مشاهده کنید.

این مانیتور از عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند که نمایش بیش از یک میلیارد رنگ را افزایش داده و بازتولید رنگی پر جنب و جوش و دقیق را ارائه می‌دهد. پوشش طیف رنگی گسترده است، با ۱۳۴.۴۴درصد از طیف sRGB و ۱۰۱.۲۱درصد از طیف DCI-P3، رنگ‌های زنده و واقعی را تضمین می‌کند.

این مانیتور از همگام‌سازی تطبیقی و G-Sync پشتیبانی می‌کند، فناوری‌هایی که به جلوگیری از لگ صفحه کمک می‌کنند. همچنین از HDR400 پشتیبانی می‌کند که محدوده دینامیکی نمایشگر را افزایش می‌دهد، روشنایی و جزئیات رنگی غنی‌تر را ارائه می‌دهد، که به‌ویژه در بازی‌ها و رسانه‌هایی که از نظر بصری نیاز دارند مفید است.

مانیتور گیمینگ لنوو از راه رسید

از نظر محافظت چشم، K2739GQL به تکنولوژی سخت افزاری اختصاصی لنوو با نور آبی کم و کاهش نور DC بدون لرزش مجهز شده است. این ویژگی به طور موثر انتشار نور آبی مضر را کاهش می‌دهد و از سوسو زدن جلوگیری می‌کند و به کاهش فشار چشم در طول استفاده طولانی مدت کمک خواهد کرد.

K2739GQL به گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله دو پورت HDMI 2.1، یک درگاه DP 1.4، دو درگاه USB-A 3.0، یک پورت USB-B 3.0 و یک جک ۳.۵ میلی متری صدا مجهز شده است. این به شما امکان می‌دهد که رایانه گیمینگ، کنسول بازی و سایر لوازم جانبی خود را به راحتی متصل کنید.

این مانیتور همچنین دارای یک پایه ارگونومیک با امکانات کامل است که امکان تنظیم شیب، ارتفاع، چرخش و چرخش را فراهم می‌کند. علاوه بر این، قابلیت نصب روی دیوار VESA را نیز دارد. از نظر فیزیکی، طول مانیتور ۶۱۹.۰ میلیمتر، ارتفاع ۳۶۷.۵ میلیمتر و عرض ۵۰.۴ میلیمتر است. وزن خالص آن ۵.۸ کیلوگرم و ناخالص ۶.۹ کیلوگرم است.

در دیگر خبرها پیشتر از لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024 رونمایی شد. این مدل با پردازنده اینتل Meteor Lake-U عرضه می‌شود. دارای پردازنده اینتل Core Ultra 7 155U بوده که یک پردازنده میان رده است. ThinkPad X1 Yoga 2024 جانشین لپ‌تاپ‌های نسل ۸ فعلی لنوو بوده که از پردازنده‌های نسل سیزدهم Raptor Lake استفاده می‌کنند.

لنوو ThinkPad X1 Yoga مدل ۲۰۲۴، با وجود اینکه دارای یک پردازنده میان رده است، هنوز بسیاری از ویژگی‌های لپ تاپ‌های یوگا را حفظ کرده است. دارای یک لولا ۳۶۰ درجه بوده که به محصول اجازه می‌دهد تا به تبلت تبدیل شود. فرم همه کاره ThinkPad X1 Yoga جدید همچنین به این معنی است که می‌توان آن را برای راحتی روی یک پایه یا میز قرار داد. این لپ تاپ دارای شاسی باریکی است و وزن آن نیز به ۱.۳۵ کیلوگرم می‌رسد. از یک شاسی آلومینیومی درجه یک  استفاده می‌کند و ضخامت آن بیش از ۱۵.۵ میلیمتر است.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا