اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ Koorui P5 معرفی شد

Koorui مانیتور ۲۷ اینچی گیمینگ Koorui P5 را در بازار چین معرفی کرده است. این مانیتور در حال حاضر در JD.com با قیمت اولیه تبلیغاتی ۶۴۹ یوان (۹۱ دلار) به فروش می‌رسد.

مانیتور P5 دارای پنل IPS با رزولوشن ۲K (2560×۱۴۴۰) و نرخ تجدید ۱۰۰ هرتز است که تصاویری روان را برای کار و بازی ارائه می‌دهد. طراحی شیک و مدرن آن دارای یک قاب سه وجهی باریک است که زیبایی شناسی را بهبود می‌بخشد و در عین حال زوایای دید گسترده ۱۷۸ درجه را بدون کاهش دقت یا وضوح رنگ ارائه می‌دهد.

این مانیتور قابلیت‌های رنگی چشمگیری را ارائه می‌دهد که ۱۰۰درصد طیف sRGB و ۹۰درصد DCI-P3 را پوشش می‌دهد و برای کارهایی که نیاز به دقت رنگ دقیق دارند مناسب است. همچنین دارای مشخصات فنی مانند نسبت کنتراست پویا ۲۰,۰۰۰,۰۰۰:۱ برای سیاه‌های عمیق و سفیدهای پر جنب و جوش، سطح روشنایی ۳۰۰ نیت برای دید واضح در نورهای مختلف، عمق رنگ ۸ بیتی که تا ۱۶.۷ میلیون رنگ را پشتیبانی می‌کند و استاندارد ۱۶:۹ نسبت تصویر برای استفاده همه جانبه در برنامه‌های چند رسانه‌ای و بهره‌وری.

مانیتور گیمینگ Koorui P5 از راه رسید

برای کسانی که نگران خستگی چشم هستند، مانیتور P5 دارای چندین ویژگی با هدف کاهش ناراحتی در طول استفاده طولانی مدت است. “حالت کتاب الکترونیکی” آن ظاهر کاغذ را تقلید می‌کند و تجربه خواندن راحت شبیه به یک کتابخوان الکترونیکی را ایجاد می‌کند. این مانیتور همچنین از فناوری‌های FreeSync و Nvidia G-Sync بهره می‌برد که تجربه‌های بازی روان و بدون پارگی را تضمین می‌کند.

مانیتور گیمینگ Koorui P5 همچنین به طیف وسیعی از گزینه‌های اتصال، از جمله دو درگاه HDMI 2.0، یک درگاه DP1.4 و یک درگاه صوتی ۳.۵ میلی‌متری مجهز شده است که آن را با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها از رایانه گرفته تا کنسول‌های بازی سازگار می‌کند.

مانیتور قابلیت تنظیم با دامنه شیب ۵- تا ۲۰ درجه را برای زوایای دید قابل تنظیم ارائه می دهد و از نصب VESA برای تنظیمات دیواری پشتیبانی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا