اخبار تکنولوژی

مانیتور UltraWide 5K2K ال جی معرفی شد

ال‌جی محدوده مانیتور UltraWide خود را با مدل دیگری گسترش داده است. این مدل چیزی نیست جز مانیتور UltraWide 5K2K که به عنوان UltraWide 40WP95CP-W هم شناخته می‌شود.

این مانیتور دارای صفحه نمایش Nano IPS با نرخ نوسازی ۷۲ هرتز و سایز ۳۹.۷ اینچ است. این شرکت ادعا می‌کند که صفحه نمایش دارای وضوح تصویر ۵K2K  بوده و به عبارت ساده  ۵K به صورت افقی و ۲K به صورت عمودی. برای دقیق‌تر کردن ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است.

نمایشگر ۱۰ بیتی ال‌جی UltraWide 40WP95CP-W  بیش از ۹۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را نمایش می‌دهد. تراکم پیکسل ۱۳۹ppi، روشنایی ۳۰۰ نیت و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ است. زمان پاسخگویی به اندازه نرخ نوسازی کم بوده و به ۵ میلی ثانیه می‌رسد. با وجود این، محصول جدید به عنوان یک مانیتور برای گیمرها به حساب می‌آید.

ال‌جی UltraWide 40WP95CP-W به دو بلندگوی ۱۰ واتی، پورت Thuderbolt 4، DisplayPort 1.4، دو کانکتور HDMI 2.0 و USB-A و یک USB-C با Power Delivery (96W) مجهز شده و حداکثر مصرف برق ۷۰ واتی دارد.

مانیتور UltraWide 5K2K با طراحی منحنی

قیمت این مانیتور  ۱۳۳۹ یورو است و تاریخ عرضه مشخص نیست. در اخباری مرتبط شرکت ال جی مدتهاست که از صنعت تلفن هوشمند خارج شد. برندی کره‌ای که توانست محصولات منحصربفردی همچون گوشی ال جی Wing را توسعه داده و عرضه کند.

ال جی Wing البته یک گوشی جلوتر از زمان بود و نتوانست در عین داشتن طراحی خاص، موردتوجه قرار گیرد. پس از این اینکه LG تصمیم گرفت به خروج از صنعت بپردازد، در حال حاضر تنها آپدیت‌های نرم افزاری را برای گوشی‌های هوشمند فعلی خود منتشر می‌کند.

به تازگی این کمپانی برای ال جی Wing  آپدیت اندروید ۱۳ را منتشر کرد. اندروید ۱۳ ابتدا برای کاربران کره‌ای منتشر شده و به زودی در خارج از کشور نیز منتشر خواهد شد. علاوه بر ارتقا به اندروید ۱۳، بسته آپدیت  تغییرات کارآمدی را دربرمی‌گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا