اخبار

مایکروسافت: امسال برنامه خاصی برای ویندوزفون نداریم

امسال کمپانی مایکروسافت بیشتر تمرکز خود را، بر روی ویندوز ۱۰ برای اکس باکس و هولولنز معطوف کرده و ویندوزفون جایی در برنامه های امسال این کمپانی نخواهد داشت. صحبت های تری میرسون، نایب رییس اجرایی این شرکت نیز مهر تاییدی بر این گفته هاست.
 

ما کاملاً به نمایشگر ۴ اینچی معتقدیم و زمانی را برای تمرکز و معطوف کردن توجه خود بر روی آن اختصاص خواهیم داد اما در حال حاضر، بخشی از خانواده مایکروسافت محسوب می شود و در کانون توجه قرار ندارد. امیدواریم که بتوانیم این علاقه را در توسعه دهندگان ایجاد کنیم که در سال آینده بر روی این پلتفرم بیشتر متمرکز شوند. اهمیت ویندوزفون بر کسی پوشیده نیست اما فعلاً نمی توان آن را بر سایر گزینه ها همچون ویندوز برتری داد.

وی در ادامه افزود:
 

در حال حاضر، ویندوزفون در جایگاهی نیست که بتواند خریداران زیادی از گوشی های هوشمند را به سمت خود جذب کند. اما با نمایشگرهای ۹ تا ۳۰ اینچی می توان طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد و اینجاست که اکس باکس و هولولنز این اجازه را به شما می دهند تا حرفی برای گفتن داشته باشید.

 
این رویکرد واقع بینانه نشان می دهد که در واقع، نقاط قوت مایکروسافت چه جاهاییست: سلطه آن بر بازار پی سی ها  یا کامپیوترهای رومیزی. البته این بدین معنا نیست که این شرکت، ویندوزفون را کنار خواهد گذاشت، بلکه همانطور که میرسون نیز اشاره داشت، امسال سال ویندوزفون نخواهد بود و شاید سال های بعد شاهد اوج گیری پلتفرم باشیم.
وی درپایان ادامه داد:
 

ما قصد داریم تا کارهای جالبی را با گوشی ها انجام دهیم اما امسال گوشی ها، از درجه اهمیت کمتری نسبت به سایر محصولات این شرکت قرار دارند.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا