ریپورتاژ آگهی

خرید جم موبایل لجند ارزان بدون پسورد اکانت با رسید خرید

بازی موبایل لجند دارای جزییات خاصی است که تنها بازیکنان حرفه‌ای‌ از آنها استفاده ‌می‌کنند. یادگیری این موارد به شما کمک ‌می‌کند تا با سرعت بیشتری هیروی خود را لول آپ کنید و حتی گلد بیشتری در بازی برای خرید آیتم‌ها فارم کنید. خرید جم موبایل لجند ای گیم می‌تواند به شما در برنده شدن در بازی کمک کند، اما این تنها عامل موثر نیست.

ارتقا شخصیت های موبایل لجند با خرید جم بازی

برای موفقیت در بازی، باید مهارت‌های خود را نیز بهبود ببخشید. در این مقاله ترفندهای برنده شدن در بازی موبایل لجند را باهم بررسی خواهیم کرد.

بهترین ترفندهای برنده شدن در بازی موبایل لجند کدام‌ها هستند؟

بازی موبایل لجند به صورت آنلاین و گروهی است. شما با انتخاب یک هیرو و جمع آوری اکس پی و گلد ‌می‌توانید آیتم‌‌های مختلفی بخرید و در بازی با همکاری یاران خود، بیس دشمن را از بین ببرید. یادگیری ترفندهای برنده شدن در بازی موبایل لجند به شما کمک ‌می‌کند تا بتوانید سریع تر در بازی پیشرفت کنید و بسته به رولی که انتخاب ‌می‌کنید، شرایط را به نفع تیم خود تغییر دهید. این ترفندها در حالت رنک کاربرد بیشتری دارد، زیرا باعث ‌می‌شود تا رتبه بهتری در بین بازیکنان این گیم پیدا کنید.

در بازی موبایل لجند سه رول اصلی به نام‌‌های تانک، ‌‌دی‌پی‌اس و میج داریم که هر کدام زیرشاخه‌‌های مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال در کلاس دی پی اس، ما شاهد Assassins و Marksmen هستیم. در کلاس جادوگران نیز Mages و Supports قرار دارند که هرکدام ویژگی‌‌های مخصوص به خود را دارند. به همین دلیل در هنگام پیک کردن هیرو، باید به بالانس بودن هیروهای خود توجه کنید. به عنوان مثال شما ‌‌نمی‌توانید با یک هیروی Marksmen به عنوان تانک بازی کنید. پس با هر هیرو در رول خود بازی کنید.

آیتم درست انتخاب کنید

در بازی تعداد زیادی آیتم وجود دارد. به صورت پیش فرض بازی به شما آیتم‌‌‌هایی را جهت خرید پیشنهاد ‌می‌کند. این روش برای بازیکنان تازه کار بسیار مناسب است، اما در مسابقات Rank و حرفه‌ای‌، شما بسته به روند بازی باید آیتم بخرید. بهتر است صفحه مربوط به آیتم‌ها را در منوی اصلی بازی نگاه کنید. در این بخش ‌می‌توانید بهترین آیتم‌‌های مربوط به هیروی خود را شخصی سازی کنید.

پیدا کردن بهترین موقعیت برای حمله

یکی از ترفندهای برنده شدن در بازی موبایل لجند، پیدا کردن بهترین موقعیت برای شروع یک fight است. انتخاب موقعیت و پیدا کردن مهم ترین هیروی تیم حریف به شما این امکان را ‌می‌دهد تا بتوانید در یک مبارزه سریعا بازی را به نفع خود تغییر دهید. توجه کنید که به هیچ عنوان لازم نیست با دیدن دشمن به آن حمله کنید. کافی است گاهی با ایجاد کردن یک دام، هیروی حریف را به سمت خود بکشید و سپس با دوستان خود او را شکست دهید.

خرید پک هفتگی موبایل لجند در سایت بازی معتبر
خرید پک هفتگی موبایل لجند در سایت بازی معتبر

خرید پک هفتگی موبایل لجند در سایت بازی معتبر

همچنین در انتخاب لاین اگر احساس کردید که با مشکل فارم کردن مواجه هستید، کافی است جای خود را با یکی از هیروهای لاین دیگر تغییر دهید. گاها با روبرو شدن در برابر یک هیروی کانتر، فارم کردن در یک لاین ‌می‌تواند سخت باشد.

از هیروی جانگلر خود کمک بگیرید

یک رول اختصاصی وجود دارد که در آن هیرو از همان ابتدا به محیط بازی ‌می‌رود و شروع به کشتن ان پی سی‌ها ‌می‌کند. در این حالت با دریافت باف‌‌های خاص مانند دمیج بیشتر یا health بیشتر ‌می‌تواند در فایت‌‌های اول بازی بسیار کمک حال شما باشد. همچنین در این حالت اکس پی بیشتری نیز دریافت ‌می‌کند. به همین دلیل همیشه در حال مکالمه باشید و در صورت نیاز به هم تی‌می‌خود برای شرکت در فایل یا bait کردن اطلاع دهید. برای اطلاع رسانی، روش‌‌‌هایی مانند تایپ، استفاده از آلارم و چت صوتی در بازی تعبیه شده است.

Turtle Lord را شکست دهید

در بازی بعد از نابودی برج‌‌های سطح یک، یک باس به نام Turtle Lord ظاهر ‌می‌شود. این باعث ‌می‌تواند یک باف گروهی به شما بدهد و با دادن مقداری اکس پی شما را در لاین‌ها جلوتر بی اندازد. به همین دلیل اگر از تیم حریف جلوتر هستید، ابتدا لاین‌‌های خود را پوش دهید و سپس شروع به فارم سریع Turtle Lord کنید. این روش تضمین شده است و حتی در رنک‌‌های بالا و حرفه‌ای‌ نیز این باس به موقع توسط تیم‌ها فارم ‌می‌شود.

نکات ریز در ترفندهای برنده شدن در بازی موبایل لجند

به عنوان یکی از ترفندهای برنده شدن در بازی موبایل لجند، سعی کنید به هیچ عنوان در مپ الکی راه نروید. اگر برنامه ای ندارید یا منتظر لیدر تیم خود هستید، بهتر است با پوش دادن لاین‌ها یا فارم کردن گلد بیشتری کسب کنید. به هیچ عنوان الکی در مپ راه نروید زیرا احتمال دارد Gank شوید. در این حالت اکس پی بسیاری به دشمن ‌می‌دهید و باعث شکست یا سخت تر شدن بازی برای هم تی‌می‌های خود ‌می‌شوید.

خرید استارلایت موبایل لجند و جم بازی در آی گیم
خرید استارلایت موبایل لجند و جم بازی در آی گیم

خرید استارلایت موبایل لجند و جم بازی در آی گیم

توجه کنید که موبایل لجند یک بازی آنلاین و گروهی است. به همین دلیل در هنگام بازی کردن، با دیگر کاربران ارتباط برقرار کنید. با این روش ‌می‌توانید خیلی ساده در هنگام gank کردن به تیم خود کمک کنید. همچنین به حرکت یاران و دشمنان در بازی توجه داشته باشید و مینی مپ را به صورت لحظه‌ای کنترل کنید. با یادگیری ترفندهای برنده شدن در بازی موبایل لجند می‌توانید به سرعت رنک خود را در این بازی بالا ببرید.

خرید جم موبایل لجند ارزان با کمترین قیمت در ایران از آی گیم

اگر قصد خرید جم موبایل لجند و دیگر آفرهای بازی را دارید، فروشگاه آی گیم در خدمت شماست. سایت آی گیم معتبرترین سایت خرید درون بازی و خرید الماس  موبایل لجندز یا گلد ارزان، با تحویل آنی و تضمین قیمت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید آفرهای بازی‌های موبایلی است. سایت آی گیم، علاوه بر تضمین قیمت محصولات، روش خرید قانونی و ارائه رسید خرید تمام خدمات بازی، گیفت کارت و اکانت پرمیوم را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا