اخبار تکنولوژی

مدیر عامل اپل خبر از ویژگی‌های هوش مصنوعی در محصولات آخر سال اپل داد

مدیر عامل اپل، تیم کوک، فاش کرده است که این شرکت فعالانه در حال کار بر روی معرفی ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی در اواخر امسال است. کوک این اظهارات را در جریان تماس سه ماهه اپل بیان کرد.

تیم کوک تلاش اپل در زمینه هوش مصنوعی را برجسته کرد و گفت:

«همانطور که به آینده نگاه می‌کنیم، به سرمایه‌گذاری در این فناوری‌ها و سایر فناوری‌هایی که آینده را شکل خواهند داد، ادامه خواهیم داد. این شامل هوش مصنوعی می‌شود، جایی که ما همچنان به صرف زمان و تلاش بسیار زیادی ادامه می‌دهیم و ما هیجان‌زده هستیم که جزئیات کار در حال انجام خود را در آن فضا در اواخر امسال به اشتراک بگذاریم.»

مدیر عامل اپل و تیمش برای هوش مصنوعی آخر امسال هیجان زده هستند

تمرکز این شرکت بر هوش مصنوعی مولد با گزارش‌های اخیر مارک گورمن از بلومبرگ است که گفته بود آپدیت آی‌او‌اس ۱۸ می‌تواند «بزرگ‌ترین» در تاریخ این سیستم‌عامل باشد. بازیکنان بزرگی مانند گوگل و سامسونگ در حال حاضر از هوش مصنوعی برای ارائه ویژگی‌های جدید نوآورانه به کاربران استفاده می‌کنند. بنابراین، زمان زیادی است که اپل به گروه هوش مصنوعی بپیوندد.  اکنون خود مدیرعامل تایید کرده که هوش مصنوعی در راه محصولات اپل است.

شایعات حاکی از آن است که اپل ممکن بوده نسخه هوشمندتر سیری را با نام احتمالاً Siri 2.0 با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی کند. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌هایی درباره ادغام هوش مصنوعی در Apple Music برای توصیه‌های بهتر لیست پخش و در Messages برای پاسخ‌های هوشمندتر وجود دارد. علاوه بر این، انتظار رفته اپل به طور یکپارچه هوش مصنوعی را در پلتفرم‌های نرم افزاری خود از جمله iOS، iPadOS و macOS یکپارچه کند.

اگرچه کوک به صراحت به کنفرانس توسعه دهندگان در سراسر جهان (WWDC) اشاره نکرد، اما نشانه‌ای از یک بازه زمانی «آخر امسال» نشان می‌دهد که در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن اعلامیه ای ممکن خواهد شد. اگر در ابتدا گنجانده نشده باشد، این ویژگی‌های هوش مصنوعی می‌توانند از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بعدی معرفی شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا