اخبار

مسئولان سامسونگ معتقدند که گلکسی اس ۸ از فروش اجداد خود جلو خواهد زد

مسئولان سامسونگ معتقدند که گلکسی اس ۸ از فروش اجداد خود جلو خواهد زد

گلکسی اس ۸

به گفته تحلیل گران طراحی بسیار خاص و سخت‌افزار قوی به کار رفته در سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس می‌تواند بازار پرچم‌داران تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی را به دست بگیرد. بر اساس پیش‌بینی‌های کمپانی سامسونگ تعداد فروش این دو تلفن همراه به‌زودی از تعداد فروش دستگاه‌های سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز فراتر خواهند رفت. این پیش‌بینی‌ها در نگاه اول ممکن است کمی اغراق‌آمیز به نظر برسند اما با نگاهی اجمالی به قابلیت‌های این دستگاه می‌توان تا حدی به صحت این گفته‌ها پی برد.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که با حل شدن مشکل باتری در این نسخه از پرچم‌داران سامسونگ، این کمپانی اهداف بلند پروازانه ای را برای بهبود سطح درآمد خود از بخش تولید تلفن‌های همراه هوشمند خود در نظر گرفته است. بر اساس گزارش‌های قبلی، سامسونگ قصد دارد تا به‌صورت کلی تعداد ۶۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را به فروش برساند که این رقم به‌نوعی تعداد فروش پرچم‌دار قبلی این کمپانی یعنی سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بر اساس گزارش‌های بنگاه‌های تحلیلی معتبر، هر دو دستگاه‌های سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج پرفروش‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند تاریخ بوده‌اند و این کمپانی هم‌اکنون انتظار دارد تا پرچم‌دار جدید خود بتواند رکورد فروش پرچم‌دار سابق خود را بشکند. علاوه بر این سیستم DeX Station سامسونگ نیز می‌تواند عاملی برای موفقیت فروش این پرچم‌دار در نظر گرفته شود. با استفاده از سیستم یاد شده می‌توان صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند گلکسی را با استفاده از یک پورت HDMI به یک صفحه نمایش بزرگ‌تر متصل کرده و به‌صورت کامپیوتر خانگی از آن استفاده کرد. البته قیمت این دستگاه ۱۴۹٫۹۹ دلار است و وجود این برچسب قیمتی بر روی دستگاهی که در کنار تلفن همراه هوشمند گران‌قیمتی نظیر سامسونگ گلکسی اس ۸ ارائه می‌شود چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا