اخبار تکنولوژی

مشخصات آنر مجیک Vs3 قبل رونمایی فاش شد

آنر در روز ۱۲ جولای گوشی‌های تاشو آنر مجیک Vs3 و مجیک V3 را در چین معرفی خواهد کرد. تایید شده که گوشی دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بوده و به آن اجازه می‌دهد تا با گوشی‌هایی مانند ویوو X Fold 3 Pro، Galaxy Z Fold 6 و شیائومی Mix Fold 4 در بازار چین رقابت کند.

Vs3 که ظاهراً دارای شماره مدل FLC-AN00 است، اخیراً با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 مشاهده شد. این نشان می‌دهد که Vs3 یک گوشی تاشو مقرون به صرفه مانند ویوو X Fold 3 خواهد بود که دارای همان چیپست است. در حال حاضر، یک منبع آگاه چینی نیز بر چیپست همراه با ظرفیت باتری و قابلیت شارژ سریع دستگاه تاکید کرده است.

با توجه به اطلاعاتی که Panda is Bald منتشر کرد، آنر مجیک Vs3 دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود. از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که دستگاه ممکن است فاقد پشتیبانی از شارژ بی سیم باشد.

آنر پیشتر تأیید کرده است که Magic Vs3 در گزینه‌های ذخیره‌سازی مانند ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت در دسترس خواهد بود. تصاویر رسمی این دستگاه نشان می‌دهد که دوربین تله فوتو پریسکوپ و حسگر اثرانگشت جانبی خواهد بود. جزئیات دیگر این دستگاه هنوز فاش نشده است.

آنر مجیک Vs3 در نزدیکی

در مقایسه، Magic V3 دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری بزرگ‌تر ۵۲۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار دستگاه می‌توان به فریم فلزی، حسگر اثرانگشت جانبی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS، دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۳.۵ برابر و استاندارد IPX8 اشاره کرد. این گوشی تاشو تنها ۹.۷ میلیمتر ضخامت و ۲۲۶ گرم وزن دارد.

در دیگر خبرها Honor Magic V2 همچنان عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو فولد جهان شناخته می‌شود. در جولای سال گذشته با ضخامت ۴.۷ و ۹.۹ میلیمتر در حالت باز و تاشو به بازار عرضه شد. اکنون، این برند در حال آماده‌سازی جانشین گوشی تاشو است. آنر یک تیزر رسمی از آنر Magic V3 در پلتفرم میکروبلاگینگ Weibo به اشتراک گذاشته که برخی از جزئیات کلیدی را فاش می‌کند.

آنر Magic V3 یک گوشی تاشو فوق العاده باریک و همه کاره است. این شرکت به تعمیق تحقیقات و نوآوری خود در زمینه صفحه نمایش تاشو ادامه می‌دهد. Honor حتی پس از موفقیت Magic V2 در جنبه ضخامت متوقف نمی‌شود. پست Weibo نشان می‌دهد که وقتی گوشی همراه با یک جزیره بیرون زده دوربین در پنل عقب تا شود چقدر باریک به نظر می‌رسد. با کمال تعجب، Magic V2 و حتی جانشین آتی آن از بسیاری از تلفن‌های فلیپ موجود در بازار باریک‌تر هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا