اخبار

مشخصات سخت افزاری هواوی P20 Lite فاش شد

مشخصات سخت افزاری هواوی P20 Lite فاش شد

در حالی که تنها کمتر از یک ماه تا رونمایی از جدیدترین پرچم دار هواوی زمان باقی است اما اطلاعات جدیدی در رابطه با این تلفن همراه هوشمند فاش شده است. البته همان طور که می دانید پیش از این نیز شکل ظاهری و طراحی بدنه این دستگاه فاش شده بود اما تمامی این تصاویر تلفن همراه هوشمند یاد شده را در رنگ سیاه نشان می داد. اگر شما طرفدار تلفن های همراه سیاه رنگ نیستید و به دنبال خرید یکی از نسخه های جدیدترین از پرچم دارهواوی هستید جالب است بدانید که در افشا سازی های اخیر، رنگ آبی این تلفن همراه هوشمند که با نام هواوی P20 شناخته می شود، نمایش داده شده است.
اگر به یاد داشته باشید در طی هفته گذشته در رابطه با تلفن همراه هوشمند هواوی P20 Lite به عنوان نسخه ارزان تر از P20 اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم. این تلفن همراه هوشمند در طی ماه جاری عرضه خواهد شد و با مشخصاتی ضعیف تر از هواوی P20، قیمتی کم تر نیز خواهد داشت. به این ترتیب به تارکی ایوان بلاس، به عنوان کاربر توئیتری فعال در زمینه فناوری تصاویری از P20 Lite آبی رنگ را به همراه مشخصات سخت افزاری آن عرضه کرده است.
نسخه آبی رنگ P20 Lite بسیار زیبا به نظر می رسد پس اگر قصد خرید این تلفن همراه هوشمند را دارید بهتر است استفاده از یک قاب ژله ای شفاف را نیز برای این دستگاه در نظر بگیرید زیرا زیبایی این رنگ به حدی زیاد است که بهتر است با قاب های غیر شفاف پوشانده نشود.
از دیگر مشخصات فاش شده همراه با رنگ جدید بدنه این دستگاه، برخورداری آن از دوربین دو قلو در بدنه پشتیبه همراه حسگر اثر انگشت است. همچنین این تلفن همراه هوشمند از پردازنده خود هواوی به نام کایرین ۶۵۹ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای هواوی P20 Lite نیز ۵٫۶ اینچی با نسبت ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ x 2250 پیکسل است. همچنین انتظار می رود که این دستگاه با باتری ۳۵۲۰ آمپر ساعتی عرضه شده و از اندروید ۸٫۰ بهره مند شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا