اخبار تکنولوژی

مشخصات لپ تاپ اینفینیکس GT Book آشکار شد

اینفینیکس اخیراً گوشی هوشمند GT 20 Pro را در یک رویداد رونمایی معرفی کرد، جایی که این شرکت همچنین برنامه‌هایی را برای گسترش به بازار گیمینگ با دستگاه‌هایی مانند لپ تاپ‌های بازی به اشتراک گذاشت. اولین گام آنها در این مسیر، عرضه بعدی لپ تاپ اینفینیکس GB Book است، اولین لپ‌تاپ گیمینگ برند مورد اشاره.

قبل از رونمایی آن، جزئیات مربوط به مشخصات لپ تاپ پیشتر به صورت آنلاین فاش شده است. طبق وب سایت این برند، اینفینیکس GT Book با پردازنده Core i5-12450H اینتل به Core i9-13900H پیکربندی می‌شود. در مورد گزینه‌های گرافیکی، لپ تاپ سه گزینه ارائه می‌دهد: RTX 3050، RTX 4050 و RTX 4060.

این لپ تاپ دارای حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه داخلی است. این صفحه نمایش ۱۶ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و پوشش کامل وسعت رنگ sRGB دارد.

لپ تاپ اینفینیکس GT Book در دو قدمی

علی‌رغم مشخصات دقیق، این لپ تاپ نسبتا سبک وزن خواهد بود و وزن آن کمتر از ۲ کیلوگرم است. اتصال با چندین پورت USB، HDMI، کارت خوان SD و جک صدا پوشش داده شد. همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند Wi-Fi 6E، صفحه کلید RGB قابل برنامه‌ریزی، وبکم ۱۰۸۰p و باتری ۷۲ وات ساعتی است که توسط شارژر سریع ۱۹۲ وات پشتیبانی می‌شود.

اگرچه اینفینیکس تاریخ عرضه خاصی را برای GT Book مشخص نکرده، اما می‌توان انتظار داشت که این لپ‌تاپ در یک ماه آینده معرفی شود، زیرا این برند پیشتر شروع به معرفی آن در پلتفرم تجارت الکترونیک هند Flipkart کرده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اینفینیکس این مدل گیمینگ و قدرتمند را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا