اخبار تکنولوژی

مشخصات کلیدی گوشی اوپو Find N3 لو رفت

شرکت اوپو در حال توسعه نسل جدید گوشی تاشو خود موسوم به اوپو Find N3 است. به تازگی جزئیات کلیدی این دستگاه توسط Digital Chat Station ویبو فاش شده است.

این محصول تاشو اوپو برنامه‌ریزی شده اواخر سال ۲۰۲۳ راهی بازار شود. Find N2 اگرچه بزرگ‌تر از نسل پیشین است، اما باید آن را گوشی جمع و جور برند چینی دانست. همچنین سبک طراحی باریک و کم وزنی هم دارد. افشا حاکی از آن بوده که Find N3 دارای صفحه نمایش با وضوح بالای ۲۲۶۸ در ۲۴۴۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

گذشته از آن پیش بینی شده که دارای صفحه نمایش اولد ۸ اینچی تاشو و صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. گفته شده که سیستم دوربین شامل سه حسگر در عقب شده که با محوریت حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OIS ارائه می‌شود. دستگاه شامل لنز پریسکوپ شده و از قابلیت زوم ۳ برابری بهره خواهد برد. گویی این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 بهره می‌برد.

در حالی که بازار گوشی‌های هوشمند تاشو به طور فزاینده‌ای با عرضه‌ برندهای دیگر مانند سامسونگ و آنر رقابتی می‌شود، OPPO قصد دارد با مدل Find N3 خود متمایز شود. اوپو با تاکید بر طراحی شیک و سبک وزن در کنار ویژگی‌های پیشرفته، به دنبال جلب توجه مصرف کنندگان است.  در یک گزارش جالب، توییت Max Jambor نشان داده که اولین گوشی تاشو وان پلاس، OnePlus Open، ممکن است با نام اوپو Find N3 در چین شناخته شود. طبق اطلاعات منتشر شده، این دستگاه در تاریخ ۲۹ آگوست معرفی می‌شود و در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

اوپو Find N3 در نزدیکی

با این حال، Find N3 با رقابت سختی از سوی سامسونگ روبرو خواهد شد که قرار است Galaxy Z Fold 5 تاشو خود را در ۲۶ جولای معرفی کند. علاوه بر این، آنر قبلاً گوشی تاشو Magic V2 خود را با طراحی بسیار نازک معرفی کرد.

در دیگر خبرها طبق گزارش‌ها، اوپو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان رده تحت عنوان اوپو K11 است. این دستگاه اخیراً گواهی متعددی دریافت کرده و به تازگی جزئیات بیشتر در دسترس قرار گرفت. از منظر بیرونی، اوپو K11 دارای خطوط براق‌تر و طراحی عقبی شبیه به سری Reno 9 است. وقتی صحبت از مشخصات به میان می‌آید، این گوشی هوشمند جدید کاملاً با مدل وان پلاس Nord CE 3 5G که اخیراً در هند عرضه شده، مطابقت دارد.

بر اساس گزارش Digital Chat Station، اوپو K11 قرار است با Honor X50 دارای قیمت ۱۳۹۹ یوان (۱۹۵ دلار) و همچنین آخرین مدل Redmi Note رقابت کند. یکی از جنبه‌های قابل توجه K11 استفاده آن از سنسور دوربین IMX890 است که قبلاً در سری Find X6 وجود داشت و اولین بار است که این سنسور در گوشی میان رده قرار گیرد.

بر اساس اطلاعات فاش شده از طریق گواهی TENAA و ۳C، گوشی K11 به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی FHD+ AMOLED با طراحی حفره‌دار در وسط نمایشگر مجهز است. دستگاه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر داشته و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل هم شامل آن شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا