اخبار تکنولوژی

مشخصات کلیدی گوشی ناتینگ CMF Phone 1 فاش شد

مدتی است که ناتینگ اولین گوشی هوشمند زیربرند خود CMF by Nothing را تحت تیزر قرار داده و امروز ما لیستی از مشخصات دستگاه آینده را از یک منبع معتبر به همراه اطلاعات قیمت برای بازار هند داریم. این گوشی ناتینگ CMF Phone 1 نام خواهد داشت.

 گفته می‌شود CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش لمسی ۶.۷ اینچی FHD+ امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، پردازنده مدیاتک Dimensity 7300 ، دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور عمق در کنار آن است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۳ واتی شامل این گوشی خواهد شد.

البته اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد و در دو نسخه ارائه خواهد شد که هر دو با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا و ۶ تا ۸ گیگ رم عرضه خواهند شد. گفته می‌شود که قیمت اولی ۱۵۹۹۹ روپیه و برای دومی ۱۷۹۹۹ روپیه است. هر دو این قیمت‌ها بعد از تخفیف و پیشنهادات بانکی هستند، توجه داشته باشید.

از نظر مشخصات، به نظر می‌رسد این یک نسخه ضعیف شده از Nothing Phone (2a) باشد که برای رسیدن به قیمت پایین‌تر ساخته شده است. در مقایسه با آن مدل، ناتینگ CMF Phone 1 چراغ‌های Glyph و دوربین فوق عریض را حذف کرده، وضوح دوربین سلفی را به نصف کاهش داده و سرعت شارژ از ۴۵ وات به ۳۳ وات رسیده است.

گوشی ناتینگ CMF Phone 1 در نزدیکی

سازنده گوشی‌های هوشمند به رهبری Carl Pei چند ماه پس از معرفی سومین رنگ آبی را برای گوشی هوشمند ارزان قیمت خود معرفی کرد. نوع آبی به طور خاص برای هند ساخته شده است. همچنین در ماه‌های آینده ناتینگ نسخه Community Edition Phone 2a را راه‌اندازی خواهد کرد که از طراحی ارائه شده توسط علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند از طریق The Community Edition Project استفاده کند.

در یک پست X رسمی Nothing منتشر شد: «چیزی خاص. فردا.” به همراه یک تصویر تیزر متشکل از سه رنگ آبی، قرمز و زرد همراه بود که هر رنگ دارای جزئیاتی مانند کد رنگ هگزا دسیمال، اعداد CMYK و RGB و استاندارد رنگ RAL است. در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد این پست مرموز به طور رسمی ارائه نشده است، اما به رنگ‌های جدید احتمالی که ممکن است برای Phone 2a معرفی شود اشاره می‌کند. این گوشی هوشمند در سراسر جهان در گزینه‌های رنگی سیاه و سفید در دسترس است در حالی که نوع آبی تازه معرفی شده انحصاری هند است.

در چند روز گذشته، صفحه ایکس ناتینگ چندین پست مرموز بدون زمینه منتشر کرده است، شاید برای ایجاد انتظاری که منجر به آشکار شدن رنگ‌های جدید شود. با این حال، انتظار می‌رود که گزینه‌های رنگی جدید فقط تغییرات زیبایی را به همراه داشته باشند. قابل ذکر است که اکانت‌های ایکس ناتینگ در هند تصاویر نمایشی خود را با متن “Nothing (R)” تغییر داده‌اند که اکنون نقاط قرمز و زرد را در خود جای داده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا