اخبار تکنولوژی

مشخصات کلیدی گوشی Honor 90 Lite فاش شد

شرکت آنر بزودی قصد دارد از گوشی Honor 90 Lite رونمایی کند. یک میان رده از خانواده آنر ۹۰ که ویژگی‌های ظاهری جذاب و مشخصات قابل توجه دارد و می‌تواند نظر مخاطب را جلب سازد.

دستگاه به تازگی فهرست مشخصات آن لو رفته که نشان می‌دهد بزودی رونمایی خواهد شد. این گوشی به نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز تجهیز است. همچنین باید به پردازنده مدیاتک Dimensity 6020، حافظه رم ۸ گیگ، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ، دوربین عقب سه گانه ۱۰۰/۵/۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل اشاره کرد.

باتری گوشی Honor 90 Lite ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپرساعت داشته و به شارژ ۳۵ واتی مجهز است. در سایر مشخصات باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری Magic OS 7.1 پرداخت. این محصول جدید آنر با قیمت ۲۹۹ یورویی به بازار خواهد رسید و جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند.

گوشی Honor 90 Lite در نزدیکی رونمایی

در دیگر خبرها گوشی آنر ایکس ۵۰ که دارای شماره مدل ALI-AN00 است، اخیراً توسط پایگاه TENAA در چین تاییدیه دریافت کرد. اکنون این گوشی هوشمند در بانک اطلاعاتی سازمان ملی صدور گواهینامه چین رویت شد.

لیستی که اسکرین شات آن منتشر شده است، قابلیت شارژ سریع دستگاه را فاش می‌کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، آنر ممکن است شارژری با شماره مدل HN-110320C00 / HN-110320C01 را در بسته خرده فروشی Honor X50 ارائه کند. این شارژر حداکثر سرعت شارژ تا ۳۵ وات را دربرمی‌گیرد.

لیست TENAA از Honor X50 که هفته گذشته منتشر شد، تقریباً همه چیز را در مورد آن فاش کرد. انتظار می‌رود این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح Full HD + و نرخ نوسازی بالا باشد. سایز این دستگاه ۷.۹۸ میلی متر و وزن آن ۱۸۵ گرم خواهد بود. در قسمت جلو، X50 یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. در بخش عقب دو حسگر ۱۰۸ و ۲ مگاپیکسلی گنجانده شده و در کنار آن باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری Magic UI پرداخت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا