اخبار تکنولوژی

مشخصات کلیدی گوشی Moto G45 5G موتورولا لو رفت

گوشی Moto G45 5G موتورولا که روز گذشته در سه رنگ به بیرون درز کرد، در ۲۱ آگوست امسال رونمایی خواهد شد و از راه می‌رسد. این افشاگری از Flipkart می‌آید که طراحی و رنگ‌های Moto G45 5G را تأیید می‌کند و مشخصات کلیدی آن را فاش کرد.

Moto G45 5G از تراشه اسنپدراگون ۶s نسل ۳ بهره می‌برد و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. با این حال، تنظیمات حافظه بیشتری وجود دارد که هنوز تایید نشده است. این گوشی هوشمند دارای “طراحی چرم وگان پریمیومی” و نمایشگر ۶.۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی با محافظ گوریلا گلس ۳ خواهد داشت.

همچنین دارای Dolby Atmos، صدای Hi-Res، Smart Connect و پشتیبانی از ۱۳ باند ۵G است. دوربین دوگانه در عقب آن شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید و یک لنز ثانویه می‌شود. افشا دیروز ادعا کرد که Moto G45 5G دارای ۴ گیگابایت رم، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود.

قیمت آن در هند حدود ۱۵۰۰۰ روپیه (۱۸۰ دلار / ۱۶۰ یورو) است.

گوشی Moto G45 5G موتورولا در نزدیکی

مشخصات کلیدی گوشی Moto G45 5G موتورولا لو رفت

در دیگر خبرها موتورولا جدیدترین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام موتورولا Razr 50 Ultra در هند عرضه کرد. این دستگاه اخیراً در چین همراه Razr 50 ساده رونمایی شد. گوشی تاشو جدید نسبت به نسل قبلی خود ارتقاءهای زیادی را ارائه می‌دهد.

گوشی Razr 50 Ultra جدید دارای صفحه نمایش داخلی ۶.۹ اینچی FHD+ تاشو LTPO POLED با نرخ نوسازی ۱-۱۶۵ هرتز است. این نمایشگر به پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision، حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 می‌پردازد. ۵۰ اولترا همچنین دارای یک صفحه نمایش ۴ اینچی FHD+ بیرونی POLED است که نسبت به صفحه نمایش ۳.۶ اینچی قبلی ارتقا یافته و نسبت صفحه به بدنه ۹۵ درصد را ارائه می‌دهد.

نمایشگر بیرونی دارای همان نرخ نوسازی ۱-۱۶۵ هرتز است و از محافظ Corning Gorilla Glass Victus بهره می‌برد. Razr 50 Ultra مجهز به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 به همراه ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 است. این دستگاه به دستیار هوش مصنوعی گوگل جمینی مجهز شده که کاربران می‌توانند مستقیماً از صفحه نمایش خارجی به آن دسترسی داشته باشند. کاربران Razr اشتراک سه ماهه Gemini Advanced را بدون هزینه اضافی دریافت خواهند کرد که شامل ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی ابری و ویژگی‌های هوش مصنوعی در برنامه‌های گوگل مانند Gmail و Docs می شود.

در بخش دوربین، این گوشی دارای دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی و ۲x تله فوتو) و دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی است که عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت را ارائه می‌دهد. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی عرضه می‌شود. این گوشی برای دوام با استاندارد IPX8 و پوشش گوریلا گلس ویکتوس ساخته شده است. موتورولا ادعا می‌کند که برای بیش از ۶۰۰۰۰۰ بار تست شده و عملکرد طولانی مدت را تضمین می‌کند.

گوشی Moto G45 5G موتورولا احتمالا پس از عرضه هند، در برخی بازارهای دیگر هم به فروش برسد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا