اخبار تکنولوژی

مشخص شدن تاریخ رونمایی گوشی نوبیا Red Magic 8S Pro

گوشی نوبیا Red Magic 8S Pro اخیراً در برخی بنچمارک‌ها رویت شده است. این تلفن هوشمند به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ با CPU اورکلاک شده همراه خواهد بود.

گزارش‌های متعددی از چین منتشر شد که نشان می‌دهد گوشی جدید در تاریخ ۵ جولای یا ۱۴ تیر همراه با یک تبلت گیمینگ، اولین تبلت گیمینگ Red Magic، معرفی خواهد شد.این اولین محصول گیمینگ نیست که ما در مورد تبلت اندرویدی از برند نوبیا متعلق به ZTE می‌شنویم و انتظار داریم بزودی جزئیات بیشتری منتشر شود.

 به ندرت اطلاعاتی در مورد تبلت منتشر شده و در عین حال، انتظار می‌رود این گوشی همانند نوبیا Red Magic 8 Pro محسوب شده و از شارژ سیمی فوق سریع، فن خنک‌کننده فعال و بهینه‌سازی عملکرد نرم‌افزاری برخوردار باشد. این چیپست یک محصول جدید کوالکام بوده که باید در چند هفته آینده معرفی شود.

نوبیا Red Magic 8S Pro در نزدیکی رونمایی

نوبیا Red Magic 8S Pro

نام احتتمالی آن اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ بوده و تابستان از راه خواهد رسید. البته کوالکام قصد داشته اکتبر امسال اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را معرفی کند. اطلاعات بیشتری در دست نیست نه از گوشی نوبیا و نه از چیپست آینده کوالکام. این برند سخت در تلاش بوده سبد محصول خود را با گوشی‌ها و محصولات گیمینگ پر سازد.

نوبیا زیربرند فعال ZTE بوده که هر سال گوشی جدیدی را معرفی و عرضه می‌کند. اخیرا هم شاهد معرفی یک گوشی گیمینگ میان رده با مشخصات و قیمتی اقتصادی بودیم. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چینی چه محصولی را معرفی خواهد کرد. در اخباری مرتبط براساس گزارش‌ها این شرکت در حال توسعه یک مدل گیمینگ اقتصادی بوده که به عنوان نوبیا نئو گیمینگ شناخته می‌شود.

جالب اینجاست که گوشی هوشمند گیمینگ نوبیا نئو از تراشه کوالکام یا مدیاتک برخوردار نیست، بلکه برای هزینه کمتر نوبیا به سراغ چیپ خوش قیمت Unisoc رفته که عمدتا روی مدل‌های ارزان تعبیه می‌شود.  تلفن هوشمند گیمینگ Nubia Neo، که شرکت پیشتر تأیید کرده روز ۲۰ ژوئن در بازار چین پیش فروش آن آغاز خواهد شد، از پردازنده Unisoc T820 قدرت می‌گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا