اخبار تکنولوژی

معرفی رنگ بندی جدید برای لپ تاپ لنوو YOGA Air 14 AI

لنوو در حال افزودن گزینه رنگی جدید «پرنسس هلو» به لپ‌تاپ لنوو YOGA Air 14 AI Yuanqi است که توسط سلبریتی محبوب دیلرابا دیلمورات تأیید شد. رنگ جدید شیرین و در عین حال شیک توصیف شده که ظاهری گرم و شیک ارائه می‌دهد. این نسخه به طور رسمی از روز ۸ ژوئن برای خرید در دسترس خواهد بود.

وزن این لپ تاپ تنها ۱.۴ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۴.۹ میلیمتر می‌رسد. لنوو YOGA Air 14 AI در بخش فنی قدرتمند باقی می‌ماند و دارای پردازنده Core Ultra 7 155H، بیش از ۳۲ گیگابایت حافظه LPDDR5x-7467 رم و یک درایو اس اس دی ۱ ترابایت PCIe 4.0 را در خود جای داد. قیمت آن ۸۴۹۹ یوان است.

برای حمل و نقل، YOGA Air 14 فقط حدود ۱.۴ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن تنها ۱۴.۹ میلیمترست. نمای بیرونی آن دارای نمای زیبای «ساخت گنج خالص PureBright» است، با گزینه رنگ صدف روشن موجود که از درخشش پوسته‌های اقیانوس الهام می‌گیرد. ستاره نمایش ممکن است نمایشگر باشد. YOGA Air 14 دارای صفحه نمایش OLED فوق العاده حساس ۲.۸Kبا نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فناوری PureSight است. این صفحه نمایش با وضوح بالا دارای سطح روشنایی ۴۰۰ نیت، پوشش ۱۰۰درصدی طیف رنگی DCI-P3، پشتیبانی از Dolby Vision و گواهی VESA DisplayHDR True Black 500 است که تصاویری پر جنب و جوش و تجربه تماشای ممتاز را تضمین می‌کند.

لنوو YOGA Air 14 AI در رنگ جدید

معرفی رنگ بندی جدید برای لپ تاپ لنوو YOGA Air 14 AI

فراتر از صفحه نمایش فوق العاده، YOGA Air 14 با صفحه کلید ریتمیک ۱.۵ میلیمتری خود که دارای صفحه کلید ۰.۳ میلیمتری و پد لمسی ضد اشتباه ۵.۶ اینچی جادار است، تجربه تایپ راحت را ارائه می‌دهد. این لپ تاپ مجهز به باتری داخلی ۶۵ وات ساعتی است و برای امنیت بیشتر از تشخیص چهره Windows Hello IR پشتیبانی می‌کند.

برای اتصال، مجموعه‌ای از پورت‌ها از جمله HDMI 2.1 و دو درگاه Thunderbolt 4 را در سمت چپ خواهید دید، در حالی که سمت راست دارای یک سوئیچ دوربین، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و یک پورت USB-A 3.2 Gen 1 است. عامل هوش مصنوعی لنوو Xiaotian که توسط مدل زبان بزرگ Tianxi طراحی شده، در سیستم یکپارچه شده است تا تعامل طبیعی و هوشمندانه‌ای را در سناریوهای مختلف کاری و تحصیلی به کاربران ارائه دهد و تجربه کاربری شخصی‌تر را ارائه دهد.

در دیگر خبرها زیربرند Lecoo لنوو از مانیتور گیمینگ جدید لنوو  Lecoo K2739GQL در بازار چین رونمایی کرده که دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی با نرخ نوسازی خیره کننده ۳۶۰ هرتز است. در حالی که تاریخ عرضه مشخص نشده، مانیتور از قبل در JD.com با برچسب قیمت ۴۹۹۹ یوان (۷۰۳ دلار) فهرست شده است.

K2739GQL دارای یک پنل Fast-IPS با وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل است. نمایشگر دارای نرخ رفرش فوق العاده بالا ۳۶۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه است که از حداقل تاخیر ورودی و تصاویری بدون تاری در طول بازی‌های سریع اطمینان می‌دهد. روشنایی ۴۰۰ نیت و نسبت کنتراست ایستا ۱۰۰۰:۱ را هم رقم می‌زند. این پنل دارای زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه بوده که باعث می‌شود تقریباً از هر موقعیتی مشاهده کنید.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا