اخبار تکنولوژی

معرفی گزینه رنگی جدید برای هدفون بیتس فیت پرو

شرکت Beats به تازگی رنگ‌های جدیدی برای هدفون بیتس فیت پرو معرفی کرده است. رنگ‌های بهاری برای سال ۲۰۲۳ که شامل زرد، آبی و صورت می‌شود و همگی رنگ‌های شادی هستند.

بیتس همیشه رنگ‌های تیره را در نظر می‌گرفت و اکنون تصمیم گرفته رنگ‌های روشن و جذابی را تدارک بیند. رنگ‌های اصلی این هدفون سفید، مشکی و خاکستری بودند اما اکنون رنگ‌های روشنی شامل بیتس فیت پرو شده است.

رنگ های جدید Fit Pro از پنجشنبه ۲۳ فوریه برای خرید جهانی از طریق فروشگاه‌های اپل و معتبر در دسترس خواهد بود. در انگلستان قیمت این ست هدفون ۲۱۹ پوند اعلام شد. البته این نخستین بار نیست بیتس رنگ‌های جذابی ارائه می‌دهد. در گذشته با افراد مشهوری چون کیم کارداشیان همکاری داشته و طرح خاصی برای هدفون خود تدارک دید.

هدفون بیتس فیت پرو با رنگ جذاب

در سال ۲۰۲۱ که بیتس هدفون فیت پرو را معرفی و عرضه کرد. بنابراین در مشخصات تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و تنها در رنگ تغییراتی داشته است. بنابراین اگر از علاقمندان این هدفون تناسب اندام بسیار سبک و خوش صدا هستید و گزینه رنگی آن را نمی‌پسندیدید، اکنون می‌توانید اقدام به خرید کنید.

ناگفته نماند هدفون از استاندارد IPX4 برخوردار بوده و به تراشه H1 اپل مجهز است. همچنین فناوری صدا فضایی اپل هم شامل آن شده و با قابلیت ردیابی سر می‌توان با تغییر جهت سرتان موسیقی را تغییر دهید. این هدفون دارای ANC بوده، بنابراین کیفیت صدا عالی ارائه می‌دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت بیتس مراجعه کنید. احتمالا بزودی باید شاهد معرفی محصولات جدیدی توسط این شرکت زیربرند اپل باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا