اخبار تکنولوژی

منتظر شیائومی میکس ۵ در سال ۲۰۲۴ نباشید

شیائومی همیشه به سری MIX توجه زیادی داشت. اما ما مدل جدیدی از MIX را در ۳ سال گذشته شاهد نبودیم. در حال حاضر، سازندگان دستگاه بر روی بازار گوشی‌های هوشمند تاشو متمرکز شده‌اند. در سال های گذشته، سری میکس شیائومی در برخی نکات با رقبای خود تفاوت داشت. اما به نظر رسیده شیائومی میکس ۵ را نباید بزودی شاهد باشیم.

این گوشی‌های هوشمند دارای تجربه بی‌نهایت صفحه نمایش، دوربین زیر نمایشگر و بسیاری ویژگی‌های پیشرفته دیگر بودند. اکنون، این واقعیت که MIX 5 به طور مخفیانه توسط مهندسان شیائومی آزمایش می‌شود نشان می‌دهد که این برند دوباره روی سری MIX تمرکز کرده است. شیائومی MIX 5 در پایگاه داده GSMA IMEI مشاهده شده و برخی از ویژگی‌های آن آشکار شده است.

شیائومی میکس ۵ دارای شماره مدل ۲۵۰۳AVP01C است. عدد ۲۵۰۳ در ابتدای شماره مدل نشان‌دهنده مارس ۲۰۲۵ است. اما وقتی تاریخ‌های عرضه قبلی شیائومی را در نظر می‌گیریم، میکس ۵ می‌تواند همراه با Xiaomi 15 Ultra در آوریل ۲۰۲۵ عرضه شود. سازنده گوشی‌های هوشمند MIX 5 را با یک عرضه بزرگ معرفی خواهد کرد. متأسفانه لازم به ذکر است که Xiaomi MIX 5 تنها در چین عرضه خواهد شد. انتظار نمی‌رود در بازارهای جهانی و هند رونمایی شود.

انتظار می‌رود شیائومی میکس ۵ در سال ۲۰۲۵ مانند مدل‌های قبلی سری میکس در نقاط خاصی با همه گوشی‌های هوشمند متفاوت باشد. این احتمال را نباید نادیده گرفت. شاید این گوشی هوشمند تنها یک نمونه اولیه باقی بماند و در بازار عرضه نشود. چشم انداز و سیاست‌های آینده شرکت مهم است. هر اتفاقی که بیافتد، ما می‌خواهیم شاهد عرضه این گوشی هوشمند خاص و مشاهده مدل‌های خاص مختلف در این بازار در حال توسعه باشیم. امیدواریم شیائومی MIX 5 را در سال ۲۰۲۵ معرفی کند و ما بتوانیم این گوشی هوشمند را تجربه کنیم.

شیائومی میکس ۵ از راه رسید

در دیگر خبرها Xiaomi  اخیرا از ساعت شیائومی Watch S4 Sport در رویداد سالانه Lei Jun برای سال ۲۰۲۴ رونمایی کرده است. Watch S4 Sport از تست‌های آستانه لاکتات حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. از طریق آزمایش، اوج قدرت استقامت هوازی کاربر را می‌توان کنترل کرد، که به طور موثر به بهبود سطح استقامت با توجه به ضربان قلب اندازه گیری شده و در تمرین سرعت کمک می‌کند. این ویژگی توسط الگوریتم ورزشی ارائه شده توسط Suunto، سازنده ساعت پشتیبانی می‌شود.

علاوه بر این، گجت پوشیدنی به ناوبری مسیر ساعت نیز مجهز شده که از ردیابی بازگشت، بازگشت به خط مستقیم و یادآوری انحراف پشتیبانی می‌کند. پوستر رسمی نشان می‌دهد که ساعت شیائومی Watch S4 Sport دارای صفحه گرد است و در رنگ‌های مشکی و نارنجی موجود است. تاج چرخان در سمت راست بدنه به وضوح قابل مشاهده است. این محصول در جایگاه یک ساعت هوشمند حرفه‌ای قرار گرفته است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا