اخبار تکنولوژی

منتظر گوشی ویوو X100 Ultra در ماه می باشید

سری ویوو X100 نوامبر گذشته در چین عرضه شد. برخلاف نسل‌های قبلی، سری X100 شامل مدل‌های استاندارد و پرو بود. این برند نسخه پیشرفته Pro+ را معرفی نکرد. از آن زمان تاکنون، گمانه‌زنی‌هایی درباره زمان عرضه آن وجود داشته است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که X100 Pro+ ممکن است ویوو X100 Ultra نامیده شود.

چند روز قبل، معاون این شرکت همچنین به ورود گوشی هوشمند پرچمدار آینده اشاره کرد. افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Station در Weibo به اشتراک گذاشت که پرچمدار آینده که اغلب با نام Thanos شناخته می‌شود تایید شده است که X100 Ultra نام دارد. قرار است در ماه می وارد چین شود. ما باید در مورد تاریخ دقیق عرضه در هفته‌های آینده مطلع شویم.

پست Weibo مدیر ویوو همچنین نشان می‌دهد که راه‌اندازی نزدیک است. او توجه و حمایت از گوشی هوشمند را تایید کرد و در عین حال موانع فنی را نیز آشکار کرد. دستگاه دارای قابلیت دوربین حرفه‌ای خواهد بود.

افشای اطلاعات و شایعات حاکی از آن است که X100 Ultra دارای صفحه نمایش E7 AMOLED با وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این اولین گوشی هوشمند Vivo خواهد بود که از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 در قلب آن استفاده می‌کند. پیش‌بینی می‌شود دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 و لنز پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم دیجیتال ۲۰۰ برابری ارائه شود.

ویوو X100 Ultra در نزدیکی

ویوو همچنین در حال کار بر روی گوشی هوشمند X100s و X100s Pro است که در گذشته فاش شده بودند. باید دید که آیا تمامی دستگاه‌های سری X100 به طور همزمان عرضه خواهند شد یا خیر.

در دیگر خبرها شرکت Vivo در نظر دارد بزودی گوشی جدیدی را معرفی کند. به شکلی که اکنون یک گوشی مرموز ویوو رویت با سرعت شارژ ۸۰ واتی رویت شده و تاییدیه گرفت. برند گوشی‌ Vivo به دلیل معرفی گوشی‌های هوشمند بسیار پیشرفته با قابلیت‌های دوربین شگفت‌انگیز در قیمت‌های پریمیوم و میان‌رده در میان مصرف‌کنندگان بسیار مشهور است. ویوو پیشتر رسما از جدیدترین گوشی هوشمند T3x 5G خود در بازار هند رونمایی کرد و به نظر می‌رسد این شرکت اکنون در حال کار بر روی یک دستگاه جدید است.

 پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و این برند محصول خود را معرفی کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا