اخبار

موبایلی مرموز با امتیاز ۲۰۳۷۳۷ در بنچمارک آنتوتو؛ گلکسی اس ۸ در راه است؟

نسخه آزمایشی موبایلی مرموز و ناشناخته اخیراً توانسته به امتیاز تحسین برانگیز ۲۰۳۷۳۷ در تست بنچمارک آنتوتو دست یابد. در حال حاضر بالاترین امتیاز آنتوتو متعلق به آیفون ۷ پلاس (با امتیاز ۱۷۲۶۴۴) است که از چیپست A10 اپل بهره می برد. آیفون ۷ نیز با همین چیپست، امتیاز ۱۷۰۱۲۴ را دریافت نموده است.
در تصویر مربوط به بنچمارک آنتوتو همچنین اشاره ای به سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی شده که احتمالاً به تاریخ معرفی دستگاه اشاره دارد. بنابر همین موضوع، یکی از احتمالات اصلی، آن است که موبایل مرموز مورد اشاره، در واقع گلکسی اس ۸، پرچمدار بعدی سامسونگ باشد؛ دستگاهی که احتمالاً درست پیش از برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در تاریخ ۲۷ فوریه (۹ اسفند ماه) معرفی شود.
 

Ricciolo1_AnTuTu_Twitter

گفته می شود که پرچمدار بعدی کره ای ها، به چیپست اگزینوس ۸۸۹۵ مجهز خواهد بود که به کمک فرآیند ۱۰ نانومتری تولید می گردد و پردازشگر گرافیکی Mali-G71 را در خود جای می دهد؛ پردازشگری که به زعم بسیاری، تا دو برابر از Mali-T880 قرار گرفته در اگزینوس ۸۸۹۰ موبایل های گلکسی اس ۷، اس ۷ اج و نوت ۷ قدرتمندتر خواهد بود.
در نهایت ناگفته نماند که آنتوتو اخیراً چارتی منتشر نمود که موبایل هایی با بیشترین امتیاز را به نمایش در می آورد و قدرتمندترین موبایل های اندرویدی ماه گذشته میلادی به ترتیب LeEco Le Pro 3 (با امتیاز ۱۶۰۸۵۶) و Mi 5s Plus شیائومی (با امتیاز ۱۵۳۷۷۷) بودند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا