اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y38 5G بزودی معرفی می شود

شرکت ویوو در نظر دارد بزودی چندین مدل میان رده جدید از جمله ویوو Y38 5G را معرفی کند که در کنار چند گوشی میان رده دیگر از راه خواهد رسید و عرضه چین خواهد داشت.

برند گوشی های هوشمند Vivo ممکن است به زودی دستگاه های جدیدی را برای کاربران خود عرضه کند. امروز ما سه دستگاه جدید Vivo را به همراه شماره مدل آنها به صورت آنلاین مشاهده کرده ایم که نشان می دهد این شرکت در حال حاضر روی این دستگاه ها کار می کند.

به تازگی ویوو Y38 5G با شماره مدل V2343، ویوو Y03s با شماره مدل V2333 و ویوو Y03t با شماره مدل V2344 را به صورت آنلاین مشاهده کردیم. پایگاه داده نشان می‌دهد که Y38 5G از دو سیم کارت و NFC پشتیبانی می‌کند. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد دو دستگاه دیگر فاش نشده است. خب V2343 قبلاً در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده بود اما در آن زمان نام دستگاه مشخص نبود اما پایگاه داده فوق اکنون نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند Y38 5G نام خواهد داشت.

لیست نشان داد که این گوشی هوشمند با اندروید ۱۴، نسخه ۸ گیگابایت رم و پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 4 Gen 2 با هسته‌های پایه با فرکانس ۱.۹۶ گیگاهرتز وارد بازار می‌شود. جدای از این، پیشتر V2333 نیز در پایگاه‌های داده کنسول Google Play و Bluetooth SIG ظاهر می‌شد، اما بر اساس پایگاه داده، نام دستگاه Y18 بود و طبق آخرین یافته‌های ما، شماره مدل متعلق به Y03s است، بنابراین می‌توان آن را ممکن است که Vivo به عنوان یک نسخه ریبرند از Y18 عرضه شود.

V2333 با پردازنده مدیاتک Helio G85، پردازنده گرافیکی ARM Mali G52، سیستم عامل اندروید ۱۴ و رم ۶ گیگابایتی معرفی می‌شود.

ویوو Y38 5G بزودی از راه می رسد

در دیگر خبرها در رویداد اخیر معرفی سری ویوو X Fold 3، این برند همچنین چند هدفون TWS مورد انتظار را به نام‌های ویوو TWS 4 و TWS 4 Hi-Fi معرفی کرد. اینها جانشین هدفون‌های سری ویوو TWS 3 هستند که در سال ۲۰۲۲ عرضه شدند.

TWS 4 دارای پلتفرم صدای S3 Gen 2 کوالکام است، در حالی که TWS 4 Hi-Fi با پلتفرم صوتی S3 Gen 3 که اخیراً رونمایی شده ارائه می‌شود که نویدبخش عملکرد صوتی بهبود یافته است. هر دو مدل برای یک تناسب راحت در گوش طراحی شده و دارای ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال ۵۵ دسی‌بل و عمر باتری تا ۴۵ ساعت هستند.

آنها از بلوتوث ۵.۴ برای اتصالات بی سیم پایدار استفاده می‌کنند و دارای دیافراگم‌های آکوستیک تنگستن سرامیکی برای کیفیت صدای بهتر هستند. هدفون‌ها همچنین کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی و تأخیر کم ۴۴ میلی‌ثانیه را ارائه می‌کنند، با TWS 4 Hi-Fi از کدگذاری صدای aptX Lossless با کیفیت بالا با نرخ ۱.۲ مگابیت بر ثانیه و aptX Adaptive پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این هدفون‌ها موتور میدان صوتی فضایی آن‌ها است که تجربه شنیداری سه بعدی را با چهار حالت صدای فضایی مختلف ایجاد می‌کند. هر دو مدل شامل یک درایور دینامیک ۱۲.۲ میلی متری، محدوده صوتی ۱۶ هرتز تا ۴۸ کیلوهرتز و پشتیبانی از کدک های صوتی مختلف، از جمله LDAC و aptX Lossless فوق الذکر برای TWS 4 Hi-Fi، در کنار AAC، SBC، و LC3 هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا