اخبار تکنولوژی

موتورولا ریزر ۵۰ اولترا بزودی از راه می رسد

موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی‌های تاشو سری ریزر ۵۰ در ۲۵ ژوئن در چین است. مدل‌های استاندارد و اولترا به عنوان جانشین Razr 40 دوگانه سال گذشته وارد بازار خواهند شد. اکنون، قبل از مراسم معرفی هفته آینده، ریزر ۵۰ اولترا در بنچمارک Geekbench روی NCC تایوان مشاهده شده است. هر دو لیست جزئیات کلیدی سخت افزار را با سایت صدور گواهی نشان می‌دهد که طراحی گوشی آینده را از همه زوایای نشان می‌دهد.

موتورولا Razr 50 Ultra با تاییدیه NCC تایوان با شماره مدل XT2451-3 در لیست قرار گرفت. تصاویر این دستگاه یک صفحه نمایش حفره وسط دارد و سنسورهای دوربین دوگانه به صورت افقی به همراه فلاش LED در عقب جای گرفت. یک پورت USB-C، گریل بلندگو و میکروفون در پایین وجود دارد. این گزارش می‌افزاید که Razr 50 Ultra در رنگ‌های هلویی، آبی تیره و رنگ سبز در دسترس خواهد بود.

لیست گواهی همچنین شماره مدل باتری، شارژر و کابل USB-C ریزر ۵۰ اولترا را نشان داد. انتظار می‌رود این دستگاه از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی کند. این گوشی با یک شارژر سریع ۶۸ واتی همراه بوده اما ممکن است تنها از سرعت ۴۵ وات پشتیبانی کند. این یک ارتقاء در مقایسه با سلول ۳۸۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ ۳۰ واتی Razr 40 Ultra است.

ریزر ۵۰ اولترا در نزدیکی

موتورولا ریزر 50 اولترا بزودی از راه می رسد

با ورود به پایگاه داده Geekbench، پیکربندی پردازنده Razr 40 Ultra شامل سه هسته با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و یک هسته اصلی با فرکانس ۳.۰۱ گیگاهرتز می‌شود. این نشان می‌دهد که گوشی تاشو به پردازنده اسنپدراگون ۸s نسل ۳ مجهز خواهد شد. این اولین گوشی تاشوی فلیپ خواهد بود که از چیپ‌ست کوالکام قدرت می‌گیرد. Razr 50 Ultra با ۱۲ گیگابایت رم در لیست قرار گرفته است. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

موتورولا Razr 40 Ultra به ترتیب در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench امتیاز ۱۸۲۹ و ۴۲۱۴ را کسب کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا