اخبار تکنولوژی

موتورولا Moto X50 Ultra با پردازنده اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ معرفی شد

موتورولا به تازگی جدیدترین گوشی خود را با نام  موتورولا Moto X50 Ultra در چین عرضه کرده است. این مدل به دنبال معرفی آن به بازارهای جهانی با نام Edge 50 Ultra صورت می‌گیرد.

X50 Ultra دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل است. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند و عمق رنگ ۱۰ بیتی را ارائه می‌دهد. همچنین به قابلیت‌های HDR 10+ و DC Dimming مجهز است و می‌تواند به حداکثر روشنایی تا ۲۵۰۰ نیت برسد.

این گوشی همچنین کاملا بادوام است، با IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و فریم آلومینیومی بسیار بادوام است. همچنین دارای Corning Gorilla Glass Victus مستحکم در جلو بوده و مشتریان می‌توانند آن را با بدنه عقب ساخته شده از چوب واقعی نوردیک، چرم گیاهی خاکستری جنگلی و هلویی که رنگ سال پنتون ۲۰۲۴ است، خریداری کنند.

این دستگاه به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸s نسل ۳ مجهز شده و در پیکربندی‌های مختلف، از جمله مدل‌هایی با رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی LPDDR5X و گزینه‌هایی با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی UFS 4.0 به فروش می‌رسد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۴ است.

موتورولا Moto X50 Ultra از راه رسید

موتورولا Moto X50 Ultra با پردازنده اسنپدراگون 8 اس نسل 3 معرفی شد

برای کسانی که عاشق عکس گرفتن هستند، X50 Ultra دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و OIS، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۲ درجه و دیافراگم f/2.0 است که شامل گزینه ماکرو می‌شود. یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و دیافراگم f/2.4 هم وجود دارد. این مدل همچنین تا ۱۰۰ برابر سوپر زوم را پشتیبانی می‌کند. در جلو، دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دیافراگم f/1.9 تعبیه شد.

ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی TurboPower و شارژ بی سیم ۵۰ واتی، به علاوه شارژ معکوس ۵ واتی است. برای اتصال، X50 Ultra از ۵G SA/NSA، Dual 4G VoLTE، Wi-Fi 7 802.11ax، Bluetooth 5.4، GPS، NFC و USB Type-C پشتیبانی می‌کند. همچنین شامل بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط Dolby Atmos شده و از Dolby Head Tracking پشتیبانی می‌کند.

 موتورولا قیمت ۳۹۹۹ یوان یا ۵۵۳ دلار را برای مدل ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایتی، ۴۲۹۹ یوان ۵۹۵ دلار برای مدل ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایتی و ۴۶۹۹ یوان یا ۶۵۰ دلار را برای مدل ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایتی تعیین کرده است. X50 Ultra در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس بوده و به طور رسمی در ۲۴ می در چین به فروش می‌رسد.

——

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا