اخبار تکنولوژی

موتورولا Razr 50 در Geekbench رویت شد

انتظار می‌رود موتورولا در آینده نزدیک سری موتورولا Razr 50 را عرضه کند. این مجموعه شامل Razr 50 و Razr 50 Ultra می‌شود. آنها به عنوان جانشین دوگانه Razro 40 سال گذشته عرضه خواهند شد. مدل‌های آینده پیشتر در رندرهای لو رفته ظاهر شدند. اخیرا، ریزر ۵۰ در وب سایت‌های TENAA و گواهی ۳C دیده شده است. اکنون این گوشی تاشو در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.

لیست موتورولا ریزر۵۰ در  Geekbench آن را با مادربرد دارای “aito” نشان می‌دهد. از چهار هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس ۲.۵۰ گیگاهرتز تشکیل شده است. پردازنده گرافیکی Mali G615 MC2 هم در کنار این چیپ قرار دارد. این نشان می‌دهد که این چیپست می‌تواند مدیاتک Dimensity 7300X باشد که انتظار می‌رود بزودی معرفی شود. سرعت فرکانس خوشه دوم نیز در گواهی TENAA یافت می‌شود.

طبق پایگاه داده Geekbench، موتورولا Razr 50 دارای ۸ گیگابایت رم داخلی است. این گوشی تاشو با سیستم عامل اندروید ۱۴ خارج از جعبه عرضه خواهد شد. در نتایج تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای پلتفرم بنچمارک، Razr 50 به ترتیب ۱۰۳۳ و ۲۷۵۱ امتیاز کسب کرد.

موتورولا Razr 50 در راه است

گواهی ۳C موتورولا Razr 50 نشان می‌دهد که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این دستگاه از یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فاش شده این گوشی تاشو می‌توان به صفحه نمایش اصلی ۶.۹ اینچی پی اولد ۱۲۰ هرتزی، صفحه نمایش ثانویه اولد ۳.۶ اینچی و دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۱۳ مگاپیکسلی در عقب اشاره کرد. Razr 50 در رنگ‌های خاکستری و خاکی عرضه می‌شود.

در دیگر خبرها موتورولا پیشتر جدیدترین گوشی خود را با نام  موتورولا Moto X50 Ultra در چین عرضه کرده است. این مدل به دنبال معرفی آن به بازارهای جهانی با نام Edge 50 Ultra صورت می‌گیرد.

X50 Ultra دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل است. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند و عمق رنگ ۱۰ بیتی را ارائه می‌دهد. همچنین به قابلیت‌های HDR 10+ و DC Dimming مجهز است و می‌تواند به حداکثر روشنایی تا ۲۵۰۰ نیت برسد.

این گوشی همچنین کاملا بادوام است، با IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و فریم آلومینیومی بسیار بادوام است. همچنین دارای Corning Gorilla Glass Victus مستحکم در جلو بوده و مشتریان می‌توانند آن را با بدنه عقب ساخته شده از چوب واقعی نوردیک، چرم گیاهی خاکستری جنگلی و هلویی که رنگ سال پنتون ۲۰۲۴ است، خریداری کنند.

این دستگاه به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸s نسل ۳ مجهز شده و در پیکربندی‌های مختلف، از جمله مدل‌هایی با رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی LPDDR5X و گزینه‌هایی با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی UFS 4.0 به فروش می‌رسد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۴ است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا