اخبار تکنولوژی

موتورولا Razr 50 Ultra در بازارهای بیشتری عرضه می شود

موتورولا جدیدترین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام موتورولا Razr 50 Ultra در هند عرضه کرد. این دستگاه اخیراً در چین همراه Razr 50 ساده رونمایی شد. گوشی تاشو جدید نسبت به نسل قبلی خود ارتقاءهای زیادی را ارائه می‌دهد.

گوشی Razr 50 Ultra جدید دارای صفحه نمایش داخلی ۶.۹ اینچی FHD+ تاشو LTPO POLED با نرخ نوسازی ۱-۱۶۵ هرتز است. این نمایشگر به پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision، حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 می‌پردازد. ۵۰ اولترا همچنین دارای یک صفحه نمایش ۴ اینچی FHD+ بیرونی POLED است که نسبت به صفحه نمایش ۳.۶ اینچی قبلی ارتقا یافته و نسبت صفحه به بدنه ۹۵ درصد را ارائه می‌دهد.

نمایشگر بیرونی دارای همان نرخ نوسازی ۱-۱۶۵ هرتز است و از محافظ Corning Gorilla Glass Victus بهره می‌برد. Razr 50 Ultra مجهز به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 به همراه ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 است. این دستگاه به دستیار هوش مصنوعی گوگل جمینی مجهز شده که کاربران می‌توانند مستقیماً از صفحه نمایش خارجی به آن دسترسی داشته باشند. کاربران Razr اشتراک سه ماهه Gemini Advanced را بدون هزینه اضافی دریافت خواهند کرد که شامل ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی ابری و ویژگی‌های هوش مصنوعی در برنامه‌های گوگل مانند Gmail و Docs می شود.

گوشی موتورولا Razr 50 Ultra در راه بازارهای بیشتر

در بخش دوربین، این گوشی دارای دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی و ۲x تله فوتو) و دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی است که عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت را ارائه می‌دهد. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی عرضه می‌شود. این گوشی برای دوام با استاندارد IPX8 و پوشش گوریلا گلس ویکتوس ساخته شده است. موتورولا ادعا می‌کند که برای بیش از ۶۰۰۰۰۰ بار تست شده و عملکرد طولانی مدت را تضمین می‌کند.

موتورولا Razr 50 Ultra در رنگ‌های سبز بهاری، هلویی و آبی نیمه‌شب با قیمت ۹۹۹۹۹ روپیه در دسترس است. این قیمت برای مدل ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایتی حافظه داخلی است.

 در دیگر خبرها موتورولا در سال جاری با به تعویق انداختن عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو خود در سال ۲۰۲۴، اوضاع را تغییر می‌دهد. برخلاف سال گذشته که Moto Razr 2023 و Moto Razr Plus 2023 در تاریخ ۱ ژوئن معرفی شدند، هنوز هیچ اطلاعیه‌ای برای مدل‌های نسل بعدی گوشی ریزر مشخص نشد.

طبق گزارشی از SmartPrix، گوشی Moto Razr 2024 و Moto Razr Plus 2024 اکنون قرار است در اوایل جولای رونمایی شوند و بزودی در دسترس جهانی قرار خواهند گرفت. این تغییر در زمان‌بندی می‌تواند نتیجه موقعیت استراتژیک موتورولا برای پاسخ به اعلامیه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ باشد که برای ۱۰ جولای برنامه‌ریزی شده است. با تأخیر در رونمایی، موتورولا احتمالاً می‌تواند استراتژی راه‌اندازی خود را به‌ویژه از نظر قیمت‌گذاری و تبلیغات تنظیم کند.

در حالی که تاریخ دقیق عرضه و مشخصات هنوز مشخص نیست، اطلاعات قبلی افشا شده جزئیات اجمالی از آنچه مصرف کنندگان ممکن است انتظار داشته باشند را ارائه می‌دهد. شایعه شده است که Razr Plus 2024 یا Razr 50 Ultra از طراحی کلی آشنا با صفحه نمایش پوششی ۴ اینچی کمی ارتقا یافته برخوردار است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا