اخبار

میزو ۱۶s به این شکل است

یکی از مقامات شرکت چینی میزو، رندری از گوشی جدیدی این کمپانی با نام میزو ۱۶s را منتشر کرده است که براساس این رندر متوجه شده‌ایم گوشی میزو ۱۶s از طراحی بسیار ساده و زیبایی برخوردا است.  به‌گونه‌ای که برای نمایشگر این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش کم‌حاشیه استفاده شده است و در بالای صفحه نمایش آن نیز دوربین سلفی و همچنین اسپیکر مکالمه طراحی گردیده است. در پنل پشتی این پرچم‌دار میزو نیز یک دوربین اصلی دوگانه به‌صورت عمودی قرار داده شده است که در پایین آن نیز یک فلاش ال ای دی به چشم می‌خورد.

صفحه نمایش گوشی میزو ۱۶s نیز دارای فناوری امولد است که برابر با ۶.۲ اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش استفاده شده در گوشی هوشمند میزو ۱۶s فول اچ دی پلاس است. درضمن باید اشاره کنیم که سنسور اثر انگشتی که در این گوشی تعبیه شده است در زیر صفحه نمایش آن قرار دارد. این گوشی هوشمند از قدرت بسزایی برخوردار است چراکه از یک تراشه ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ در این دیوایس استفاده شده است. از این‌رو با اطمینان می‌توان گفت که این دیوایس واقعا قدرتمند است.

قرار است میزو ۱۶s در دو نسخه مجهز به حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی در ماه جاری معرفی گردد البته این تنها یک احتمال است. مشخص نیست شرکت میزو به عنوان یکی از برندهای مطرح چینی چه برنامه در سر دارد.


 

بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا