اخبار تکنولوژی

مینی کامپیوتر بیلینک GTi14 رونمایی شد

Beelink از مینی کامپیوتر بیلینک GTi14 با ویژگی‌های چشمگیر رونمایی کرد. GTi14 با یک کارت گرافیک اختصاصی عرضه می‌شود، بنابراین عملکرد خوبی را حتی در حین بازی ارائه می‌کند. GTi14 از طراحی خاصی بهره می‌برد که محدودیت پهنای باند آن را بهینه می‌کند.

مینی کامپیوتر بیلینک GTi14 درپوشی در قسمت زیرین دارد و به مینی پی سی اجازه می‌دهد تا به یک هاب اتصال ویژه وصل شود. این دستگاه را به کارت گرافیک اختصاصی  نیز متصل می‌کند. این مدل حداقل از PCIe 4.0 پشتیبانی می‌کند و هشت اسلات PCIe در دستگاه موجود است. از نظر پردازنده، GTi14 در دو نوع پردازنده اینتل Core Ultra 7 155H و اینتل Core Ultra 9 185H موجود است.

مینی کامپیوتر بیلینک GTi14 از راه رسید

GTi14 دارای ظرفیت رم ۳۲ گیگابایتی بوده در حالی که SSD آن ظرفیت ۱ ترابایتی دارد. مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال مدرن را دارد. دو پورت اترنت با سرعت انتقال ۲.۵ گیگابیت بر ثانیه وجود دارد، در حالی که درگاه USB-C دارای سرعت انتقال ۴۰ گیگابیت بر ثانیه است. دیگر گزینه‌های اتصال موجود در مینی پی سی HDMI، DisplayPort 1.4a و USB 3.2 Type-A با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه است.

بیلینک GTi14 دارای یک کارت خوان حافظه در جلو است که گزینه‌های بیشتری برای دسترسی به داده‌ها در رایانه کوچک ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای اسکنر اثر انگشت است که به کاربر اجازه می‌دهد قفل دستگاه را باز کند. GTi14 برای خرید در چین با قیمت اولیه حدود ۶۷۳ دلار در دسترس است. Beelink هنوز حسگری برای در دسترس بودن جهانی مینی پی سی ارائه نکرده است.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سازنده چینی مراجعه کنید.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا