اخبار تکنولوژی

مینی کامپیوتر زوتک ZBOX PRO معرفی شد

Zotac از مینی کامپیوتر جدید ZBOX PRO PI339 pico خود رونمایی کرد. این مینی کامپیوتر زوتک به عنوان یکی از کوچک‌ترین رایانه‌های شخصی Zotac بوده و ابعاد آن به ۱۱۴.۸ در ۷۶.۰ در۲۷.۱۱ میلی‌متر می‌رسد. این مدل دارای یک اسلات M.2 برای ذخیره‌سازی و رم لحیم شده است.

ZBOX PRO PI339 pico یک مینی کامپیوتر بدون فن بوده و می‌تواند برای برنامه‌های کاربردی کنترل صنعتی، ساینیج دیجیتال، محاسبات و اینترنت اشیا (IoT) استفاده شود. مینی کامپیوتر حجمی در حدود یک چهارم لیتر (۰.۲۴ لیتر) دارد. دستگاه از پردازنده N100 اینتل و گرافیک یکپارچه UHD اینتل پشتیبانی می‌کند. همچنین باید به رم لحیم شده ۴ یا ۸ گیگابایتی LPDDR5 (X) در کنار حافظه ذخیره‌سازی اضافی از نوع M.2 PCIe 3.0 اشاره کرد.

مینی پی سی جدید به دو پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از خروجی صدا مجهز شده است. همچنین دارای جک اترنت گیگابیتی و دو پورت USB-A با سرعت انتقال ۵ گیگابیت بر ثانیه هم است. گزینه‌های اتصال بی‌سیم برای این مدل شامل WiFi 6 و بلوتوث ۵.۲ می‌شود، در حالی که دو آنتن بی‌سیم در جعبه گنجانده شده است.

قیمت رسمی و جزئیات عرضه زوتک ZBOX PRO PI339 pico هنوز مشخص نیست. با این حال، محصول در فهرست یک خرده‌فروش آنلاین سنگاپور با برچسب قیمتی معادل ۲۸۵ دلار رویت شده است. انتظار داریم که اطلاعات رسمی عرضه و قیمت دستگاه به‌زودی مشخص شود. برند زوتک یکی از کمپانی‌های فعال در زمینه تولید رایانه شخصی بوده که در چند سال گذشته توانسته دستگاه‌های کارآمدی را در این زمینه معرفی و عرضه دارد.

زوتک ZBOX PRO یک مینی کامپیوتر کاربردی

مینی کامپیوتر زوتک

برای کسب جزئیات بیشتر هم می‌توانید به وب سایت زوتک مراجعه کنید. هر سال شاهد معرفی مینی کامپیوتر، کارت گرافیک و برخی محصولات دیگر از این برند شناخته شده در صنعت محصولات کامپیوتر هستیم. مشخص نیست آیا بزودی مینی کامپیوتر دیگری از این برند شاهد خواهیم بود یا فعلا باید به چنین مدلی اکتفا کرد.

مدل تازه رونمایی شده نیز گزینه کم حجم، کوچک و کارآمد است و با قیمتی مناسب می‌توان آن را در سیستم دسکتاپی خود به کار گرفت. این نوع دستگاه‌ها برای کاربری تجاری کارآمد هستند و هزینه چندانی نباید برای خرید آنها صرف کرد. همچنین می‌توان از سیستم عامل ویندوز هم روی آنها بهره گرفت.

انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری را شاهد باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا