اخبار تکنولوژی

مینی کامپیوتر HP War 66 معرفی شد

اچ‌پی به‌تازگی از جدیدترین مدل مینی کامپیوتر جمع و جور خود یعنی مینی کامپیوتر HP War 66، با برچسب قیمت اولیه ۲۷۹۹ یوان (۳۸۴ دلار) رونمایی کرده است.

مینی کامپیوتر HP War 66 مجهز به پردازنده نسل سیزدهم Core i5-1335U است که توسط ۱۶ گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود و یک SSD جادار ۱ ترابایتی دارد. چیزی که در مورد این دسکتاپ چشمگیر بوده، فرم جمع و جور آن است و فقط ۱۷۷ میلی متر ارتفاع، ۳۴.۲ میلی متر ضخامت و حجم ۱ لیتری دارد.

مینی کامپیوتر HP War 66 از راه رسید

علی‌رغم اندازه کوچک، این مینی پی سی قابلیت ارتقا با اسلات حافظه دوگانه را ارائه می‌دهد که می‌تواند تا ۶۴ گیگابایت حافظه DDR4 را در خود جای دهد. همچنین انعطاف پذیری در گزینه‌های ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند و به لطف دو اسلات هارد دیسک از یک اس اس دی ۲ ترابایتی یا یک هارد مکانیکی ۲ ترابایتی پشتیبانی دارد.

برای اتصال، دسکتاپ پورت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. دستگاه دارای یک پورت Type-C 3.2 Gen 2، سه پورت USB-A 3.2 Gen 1 و سه پورت USB-A 2.0 اضافی است. علاوه بر این، به عنوان یک ویژگی استاندارد به بلندگوهای داخلی مجهز شده است. War 66 Mini همچنین دارای صفحه کلید و ماوس ضد میکروبی است. از Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی کرده و اتصالات بی سیم سریع و قابل اعتماد را رقم می‌زند.

دسکتاپ جمع و جور دارای میانگین زمان کارکرد بدون دردسر چشمگیر بیش از ۱.۰۵ میلیون ساعت است که نشان دهنده قابلیت اطمینان کیفیت آن توسط HP است. این دستگاه دارای گارانتی سه ساله بوده که شامل خدمات رایگان در محل برای هر گونه مشکل شده و تمامی قطعات از جمله صفحه کلید و ماوس را برای آرامش بیشتر پوشش می‌دهد.

اچ پی از برندهای مطرح تولیدکننده کامپیوتر و لپ تاپ بوده که در طی سال‌های گذشته سعی کرده محصولات متعددی را ارائه دهد. این برند امریکایی در بازارهای مختلفی چون اروپا، آسیا و امریکا شمالی فعالیت دارد. دستگاه جدید نیز راهی بازار چین شده و انتظار داریم بزودی در بازارهای مختلف به فروش برسد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت اچ پی مراجعه داشته باشید. این کمپانی درصدد بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد و نظر هر فردی را به خود جلب می‌سازد. پیش بینی شده بزودی مدل‌های بیشتری از راه برسد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا