اخبار تکنولوژی

میکروفون گیمینگ ایسوس ROG Carnyx معرفی شد

ایسوس اخیراً میکروفون ایسوس ROG Carnyx را معرفی کرده است، یک میکروفون گیمینگ خازنی که نوید کیفیت صدای حرفه‌ای را برای سازندگان محتوا، گیمرها و استریمرها می‌دهد.

ROG Carnyx که برای ارائه صدایی با کیفیت بالا با حداقل تنظیمات طراحی شده، دارای یک کپسول کندانسور ۲۵ میلیمتری است و از نرخ نمونه‌برداری ۱۹۲ کیلوهرتز / ۲۴ بیتی با وضوح بالا پشتیبانی می‌کند. این تضمین کرده که تمام تفاوت‌های ظریف صدای کاربر به وضوح و دقیق ضبط می‌شود و آن را هم برای جلسات بازی و هم برای استریم ایده‌آل می‌کند.

این میکروفون برای افزایش وضوح صدا از طریق یک فیلتر بالا گذر مهندسی شده و دارای یک فیلتر پاپ داخلی برای به حداقل رساندن صدای انفجاری است. دارای حساسیت -۳۷dB±۳dB و نسبت سیگنال به نویز ۱۰۰dB با پاسخ فرکانسی از ۲۰Hz تا ۲۰kHz است. علاوه بر این، یک پایه شوک فلزی درجه یک با سیم الاستیک برای کاهش ارتعاشات خارجی دارد که به توانایی آن در تولید صدای ضبط‌شده با شفافیت کمک می‌کند.

این میکروفون همچنین بر سهولت استفاده تمرکز دارد و با یک کابل USB به رایانه‌ها متصل می‌شود و دارای سازگاری با بازوهای استاندارد ۳/۸ اینچی برای موقعیت‌یابی انعطاف پذیر است. این شامل یک دکمه کنترل چند منظوره برای تنظیم صدا و یک دکمه بی‌صدا با یک لمس برای بی‌صدا کردن سریع است که عملکرد را برای کاربران ساده‌تر می‌کند.

ایسوس ROG Carnyx میکروفونی جذاب

از نظر زیبایی شناسی، ROG Carnyx با نورپردازی RGB، سازگار با ایسوس Aura Sync، متمایز است و کاربران را قادر می‌سازد تا درخشش آن را با سایر اجزای تنظیمات بازی همگام کنند. نورپردازی جلوه‌های مختلفی مانند رنگین کمان، چرخه رنگ، تنفس، استاتیک، بارق و موسیقی را ارائه می‌دهد. طراحی آن دارای عناصر مثلثی بوده که به ظاهر جسورانه و متمرکز بر بازی آن می‌افزاید.

این میکروفون از ویندوز ۱۰ و ۱۱ و همچنین سیستم عامل MAC 10.12/10.13 پشتیبانی می‌کند. این بسته شامل میکروفون ROG Carnyx، کابل ۳ متری USB-A به USB-C، کارت گارانتی و راهنمای شروع سریع است.

ROG Carnyx در رنگ‌های سیاه و سفید با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار در ایالات متحده عرضه می‌شود. اوایل امروز، ایسوس همچنین صفحه‌کلید ROG Falchion RX  را با سوئیچ‌های RX قرمز و آبی از قبل روان‌شده به بازار عرضه کرد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ایسوس مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا